کامبک النصر با گل تماشایی رونالدو/ کریس شوالیه‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال النصر با گل تماشایی کریستیانو رونالدو الشباب را مغلوب کرد و در کورس قهرمانی با الاتحاد باقی ماند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های النصر و الشباب در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان، از ساعت ۲۲ در ورزشگاه مرسول پارک با قضاوت دنیله اورساتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ النصر به پایان رسید.

 

النصر با اختلاف ۳ امتیاز کمتر از التحاد در رتبه دوم قرار داشت و برای صدرنشینی نیاز به برتری در برابر الشباب رتبه سومی داشت و همچنین نیم نگاهی نیز به دیدار هم‌زمان الاتحاد در برابر الباطن داشت.

 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی همانند دیگر دیدارهای گذشته النصر با بازوبند کاپیتانی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت. رونالدو در این بازی مراقب حرکات خود بود، چرا که ستاره پرتغالی اگر در این بازی کارت زرد دریافت می‌کرد دیدار بعدی تیمش را از دست می‌داد.

 

شاگردان ویسنته مورنو بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند توسط گوانچا در دقیقه ۲۴ و ۴۰ ۲ بار دروازه النصر را باز کنند. در ادامه اندرسون تالیسکا در دقیقه ۴۴ موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا النصر با انگیزه بالا به رختکن بازگردد.

 

یاران رونالدو اما در نیمه دوم یک کامبک رویایی را داشتند. ابتدا عبدالرحمان در دقیقه ۵۱ گل تساوی را به ثمر رساند سپس نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا سرانجام مزد تلاش زیادی که در این دیدار برای گلزنی داشت را با یک گل زیبای انفرادی در دقیقه ۵۹ بگیرد. رونالدو پس از این گل در شادی پس از گل خود سجده شکر به جا آورد.

 

کامبک النصر با گل و سجده شکرِ رونالدو؛ کریس شوالیه‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت

 

در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ النصر به پایان رسید و الاتحاد نیز موفق شد در دیدار هم‌زمان با تک گل رومارینو الباطن را مغلوب کرد.

 

با این نتیجه النصر با ۶۳ امتیاز بعد از الاتحاد ۶۶ امتیازی در رتبه دوم باقی ماند تا امیدوار به لغزش الاتحاد در ۲ دیدار پایانی باشد. الشباب نیز با ۵۳ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------