آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

35 هزار بلیت برای فینال جام حذفی/ آغاز بلیت فروشی دربی 101



دربی فینال جام حذفی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، ۳۵ هزار بلیت برای فینال جام حذفی به فروش می‌رسد.

به گزارش ورزش سه، منصور قنبرزاده در مورد برگزاری جلسه هماهنگی دربی ۱۰۱، گفت: با توجه به اینکه این دربی در جام حذفی است و با فاصله کمی از مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود، سعی کردیم تمام ملاحظات و مسائل مرتبط با برگزاری مسابقه، تسهیلات برای مردمی که می‌آیند، ایجاد نظم و انضباط را در نظر بگیریم. تمام ذی‌ربطان برگزاری چه درون سازمانی که فدراسیون و سازمان لیگ هستند و چه برون سازمانی تشریف داشتند و جمع بندی‌های خوبی داشتیم.

 

وی در مورد بحث بلیت فروشی این دیدار گفت: برای بلیت فروشی سازمان لیگ ورود ندارد. برای این بازی هم تمهیداتی به عمل آمده، تعیین میزان ظرفیت در صلاحیت سازمان لیگ نیست. در صلاحیت ورزشگاه آزادی است. من شنیدم حدود ۳۵ هزار بلیت قرار شده به فروش برسد.

 

قنبرزاده در خصوص فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی، گفت: این را هم شنیدم ولی این مسائل در صلاحیت مدیر ورزشگاه آزادی است که ظاهرا اطلاع رسانی کرده‌اند. در مورد بلیت فروشی نهادهای ذیربط هم هستند و همه مسائل را می‌سنجند. آنچه که فعلا گفتند حدود ۳۵ هزار بلیت است. شاید تمهیداتی در نظر بگیرند که ظرفیت را بالاتر ببرند ولی فعلا چیزی که ابلاغ شده حدود ۳۵ هزار است.

 

آغاز بلیت فروشی دربی بزرگ پایتخت

بلیت فروشی شهرآورد بزرگ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس، آغاز شده است.

 

طبق اعلام مسئولین برگزاری مسابقه، قرار شد که 50 هزار قطعه بلیت برای این دیدار حساس به فروش برسد که ظرفیت آن نیز 50 – 50 است یعنی هواداران هر کدام از دو باشگاه قادر به خرید 25 هزار بلیت خواهند بود.

 

دقایقی پیش بلیت فروشی دربی پایتخت در وب سایت footballeticket.ir آغاز شده که البته به دلیل هجوم هواداران سرخابی برای خرید بلیت فینال جام حذفی، با کندی و افت سرعت مواجه شده است.

 

قیمت بلیت های روبروی جایگاه 200 هزار تومان، پشت دروازه ها 100 هزار تومان و طبقه دوم 50 هزار تومان اعلام شده است.

 

دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در مسابقه فینال جام حذفی، روز چهارشنبه و از ساعت 19:45 در استادیوم بزرگ آزادی برگزار می شود تا تکلیف قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص گردد.

 

دربی فینال جام حذفی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------