لیپی: مقابل ایران نباید اشتباه کرد/ از هواداران چین معذرت خواهی می کنم



اخبار,اخبار ورزشی,لیپی

سرمربی تیم چین گفت: من فکر می کنم بازی خیلی خوبی را هواداران شاهد بودند.

به گزارش فارس، مارچلو لیپی بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل ایران در نشست خبری گفت: ببخشید که صدایم خوب نیست زیرا در طول بازی داد زده‌ام!بازی خیلی بزرگی بود. من فکر می کنم بازی خیلی خوبی را هواداران شاهد بودند.

 

مقابل ایران نباید اشتباه کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال چین افزود: اما تجربه بالای ایران در این بازی سبب شد تا آنها نتایج خیلی خوبی بگیرند. مخصوصا اینکه چند اشتباه بسیار تاثیرگذار داشتیم. ایران تیم خیلی قوی است که نباید مقابل آنها اشتباه داشت. اما این اتفاق افتاد و آنها در هر سه گل نشان دادند.

 

 اشتباهاتی داشتیم که روی ناخوش خودش را به ما نشان دادند

لیپی ادامه داد: به هر حال من از بازیکنانم تشکر می کنم که تلاش کردند. اما در بازی امشب اشتباهاتی داشتیم که روی ناخوش خودش را به ما نشان دادند. مقابل تیمی قدرتمند بازی داشتیم. وقتی اشتباهاتی مقابل تیم پرقدرت داشته باشی نمی توانی بازنده نباشی.

 

از هواداران چین معذرت خواهی می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال چین اذعان داشت: من باید بگویم این اشتباهات باعث شد تا هواداران فوتبال چین ناراحت شوند، ما باید بهتر از اینها شویم و تلاش بیشتری کنیم. من امیدوارم راه و روش بهتری را در ادامه در پیش بگیریم.

 

لیپی تاکید کرد: به هر حال باز هم تاکید می کنم اشتباه داشتیم و این برای ما بد بود. من از هواداران خوب چینی هم معذرت می خواهم.

 

سرمربی ایتالیایی تیم چین از خبرنگاران خواست از او سوالات کوتاه بپرسند. چون نمی تواند به خوبی توضیحات طولانی بدهد و صدایش گرفته است.

 

لیپی حاضر به پاسخگویی به سوالی نشد و با عذر خواهی، در میان تشویق خبرنگاران چینی نشست خبری را ترک کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------