آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

کارشناسی داوری دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس/ مرزبان به داور چهارم: جان مادرت پنالتی نبود؟



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

کارشناسان داوری معتقد هستند که برخورد بازیکن نفت مسجدسلیمان با مدافع پرسپولیس پنالتی نبود.

رسول فروغی پیشکسوت داوری در گفت‌و گو با ایسنا، درباره قضاوت حسین زرگر در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار کرد: زرگر عملکرد بدی در این نیمه نداشت و تنها در صحنه آفساید اعلام کردن بازیکن نفت در دقیقه ۲۳ اشتباه کرد. همچنین در نیمه دوم برخوردی بین مهاجم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس پیش آمد که داور به درستی دستور به ادامه بازی داد زیرا پنالتی رخ نداده بود.

 

حیدر سلیمانی دیگر کارشناس داوری گفت: زرگر قضاوت خوبی داشت اما در نیمه دوم عصبی شده بود و سر بازیکنان داد می‌زد. البته در دقیقه ۵۶ به درستی اعلان پنالتی نکرد. همچنین اعتراض‌های مرزبان در نیمه دوم زیاد شده بود که زرگر به خوبی به او تذکر داد. در نیمه اول هم کمک داور به اشتباه اعلام آفساید کرد.

 

وی ادامه داد: حضور داوود رفعتی به عنوان نماینده فدراسیون که او در سمت ریاست دپارتمان داوری است به دو دلیل نمی‌تواند برای یک بازی خوب باشد. دلیل اول این است که باعث می‌شود داور استرس بگیرد و نتواند به خوبی روی کار خود تمرکز کند و دلیل دوم که در این باز هم شاهد آن بودیم این است که وقتی مربی یا بازیکنی می‌خواهد اعتراض کند مستقیماً به سمت رفعتی می‌روند و فراموش می‌کنند این داور وسط است که تصمیم‌گیرنده اصلی بازی است.

 

مرزبان به داور چهارم: جان مادرت پنالتی نبود؟

در دقیقه 55 بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان حکیم نصاری با استوپ سینه قصد دریبل زدن محمد نادری را داشت اما توپ از او فاصله گرفت و در ادامه با برخورد به مدافع جوان پرسپولیس به زمین افتاد.

 

بعد از این صحنه حکیم نصاری از یک طرف و علیرضا مرزبان از طرف دیگر به داور بازی اعتراض کردند، در این بین سرمربی نفت مسجد سلیمان با حالتی ملتمسانه از داور چهارم سوال می کرد «پنالتی نبود؟ جان مادرت پنالتی نبود؟»

 

در نهایت حکیم نصاری به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت و حسن زرگر هم مجبور شد برای توضیح دادن به مرزبان کنار خط بیاید؛ او به سرمربی نفت مسجد سلیمان توضیح داد که هیچ خطایی اتفاق نیفتاده است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------