نمایش ضعیف فرنگی کاران ایران در مجارستان/ حذف ۴ نماینده ایران



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی فرنگی مجارستان

شیرزاد بهشتی طلا به دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان راه یافت اما ۴ فرنگی کار دیگر ایران با نمایشی ضعیف حذف شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جز سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود از ظهر امروز در شهر گیور در حال برگزاری است و در پایان دیدارهای مقدماتی شیرزاد بهشتی طلا در وزن ۶۰ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

 

*نتایج کشتی گیران کشورمان در مسابقات پنج وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا در دور نخست مقابل ویرجیل مونتیانو از رومانی با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد یوهانس ماهونن از کشور فلاند گذشت. بهشتی طلا در دور سوم نیز مقابل احمت اویار از ترکیه نیز با نتیجه ۹ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

 

در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمد الیاسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ ایگنازیو سانفیلیپو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر دنیس بولونوف از استونی را از پیش رو برداشت اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ریو هان سو قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، الیاسی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله مقابل سوسلان داوروف از کشور بلاروس با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در وزن ۷۷ کیلوگرم پیام بویری در دور اول مقابل اکرم بودجملین از کشور الجزایر با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد اما در دور بعد مقابل کیم هیون وو دارنده مدال طلای جهان و المپیک از کشور کره جنوبی با نتیجه ۱۳ بر ۴ مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر کره ای مقابل ویکتور نمس قهرمان جهان از کشور صربستان، بویری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در وزن ۸۷ کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل میرکو مینگوزی از ایتالیا با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل رادزیک کولیف دارنده مدال نقره جهان از کشور بلاروس با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

 

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نیکولا کوچمی از اوکراین با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر اوکراینی، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق، امشب برگزار می‌شود.

 

در رقابت‌های روز نخست (شنبه) رضا خدری در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

 

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با ۱۱ کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------