برانکو: حیف که از 10 موقعیت فقط یک گل زدیم/ سرجیو: برای تغییر نتیجه مقابل پرسپولیس به شانس بیشتری نیاز داشتیم



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل نفت آبادان ما 10 موقعیت گلزنی داشتیم و فقط یک گل زدیم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: برد خیلی خوبی بود قبل از اولین بازی در لیگ قهرمانان، از هواداران تشکر می‌کنم که در چنین هوای بارانی تیم را تشویق کردند و همین هواداران کمک بزرگ، نیروی بزرگ و یار دوازدهم ما هستند و تبریک بزرگ هم به بازیکنانم می‌گویم.

 

ساده نیست که مقابل حریف 65 درصد مالک توپ باشید

وی افزود: خیلی ساده نیست که مقابل حریف ۶۵ درصد صاحب توپ باشید و چند موقعیت گل خلق کنید. به بازیکنانم بابت پیشرفت روز به روزشان تبریک می‌گویم.

 

تا به حال مشورت داور از داور پنجم را شنیده‌اید؟!

برانکو در مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داور گفت: آیا بازیکنان نفت به داور معترض نشدند؟ متاسفم که نیمکت نشینان ما سمت داور نیامدند! آنها هم باید می‌آمدند. تا به حال شنیدید که داور از داور پنجم مشورت بگیرد. از داور پنجم نظرخواهی بکنند؟! شاید مقابل فولاد در اهواز از داور پنجم مشورت گرفتند.

 

5 بار به داور تبریک گفتم

وی ادامه داد: چطور داور به سود پرسپولیس پنالتی می‌گیرد بعد از داور پنجم مشورت می‌گیرد؟من به داور هم در پایان مسابقه ۵ بار تبریک گفتم! ( به زبان فارسی ۵ بار تبریک گفتم) چرا از داور نپرسیدید؟! داور عالی بود و چرا از من در مورد داوری می پرسیدید؟ آیا داوری مشکل داشت که در مورد داوری پرسیدید؟

 

داور بازیکن نفت را اخراج نکرد

برانکو تصریح کرد: داور بازیکن نفت را اخراج نکرد اما مهم نیست.

 

حیف که از 10 موقعیت فقط یک گل زدیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بودیمیر می‌تواند مشکلات خط حمله تیم را حل کند گفت: قبلا هم گفتم انتظار دارم که بودیمیر روز به روز بهتر شود و با تیم هماهنگ شود. ترابی هم همین طور که باید روز به روز بهتر شود و امروز هم نشان داد که بازیکن عالی است. اول حرف هایم گفتم بازیکنانم خیلی نمایش خوبی داشتند حیف شد که از ۱۰ موقعیت گل فقط یک گل زدیم گل های ما هم به موقعش می رسد.مهم است که همراه پدیده در صدر جدول هستیم و بازی به بازی پیش می رویم و بازی بعدی ما با پاختاکور است.

 

 

سرجیو: برای تغییر نتیجه مقابل پرسپولیس به شانس بیشتری نیاز داشتیم

پائولو سرجیو,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

پائولو سرجیو بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آسان نیست. بازی و کسب امتیاز نیاز به خوش شانسی هم داریم نیاز به شانس و تمرکز بیشتری برای تغییر نتیجه داشتیم.بازیکنان نمایش خوبی داشتند و تلاش خوبی انجام دادند.

 

وی افزود: نباید غافل شویم از پتانسیل بالای پرسپولیس. هفته قبل از داوری شاکی بودم اما داور امروز بر تمام مسابقه به جز صحنه پنالتی مسلط بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------