فینالیست‌شدن حسن یزدانی با ۵ ضربه فنی/ شکست رضا یزدانی در نیمه‌نهایی؛ هادی هم به فینال رسید



اخبار,اخبار ورزشی

روز دوم جام بین‌المللی کشتی آزاد دانکلوف با دو فینالیست و یک شانس برنز برای تیم ایران همراه بود.

به گزارش تسنیم، از صبح امروز (شنبه) رقابت‌های نمایندگان کشورمان در اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم در جام بین‌المللی دانکلوف آغاز شد.

 

براین اساس حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در نخستین مسابقه خود با نتیجه 11 بر صفر دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از لبنان را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر احمد ماگامایف از بلغارستان را مغلوب کرد. یزدانی در مسابقه سوم نیز در کمتر از سه دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از قزاقستان گذشت. قهرمان المپیک 2016 در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف روسلان عبدالله‌یف روس رفت و در این مرحله حریف روس را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار مقابل بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی با نتیجه 11 بر 1 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

 

رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم در مسابقه اول خود آبراهام کونیدو از ایتالیا را با نتیجه 10 بر 6 مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز نوراف کشتی‌گیر مقدونیه‌ای را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد. یزدانی در مسابقه سوم نیز با نتیجه 9 بر یک از سد فاتح یاشارلی از ترکیه گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

 

وی در مصاف با والری آندریتسف نایب‌قهرمان المپیک 2012 لندن از اوکراین، در یک کشتی نزدیک 5 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. آندریتسف همان کشتی‌گیری است که یزدانی در نیمه‌نهایی المپیک لندن مقابل او مصدوم شد و دستش از مدال المپیک کوتاه ماند.

 

پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر از سد میچائیل کوسوی از آمریکا گذشت. وی در دور بعد نیز مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره جهان از کشور چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

او در این مرحله نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را با نتیجه 5 بر 2 از پیشِ‌رو برداشت و در مرحله نیمه‌نهایی 11 بر 8 از سد دانیل لیگتی مجارستانی گذشت و فینالیست شد.

 

رقابت‌های فینال و رده‌بندی این اوزان فردا برگزار می‌شود.

 

این در حالی است که در ادامه رقابت‌های شانس مجدد وزن 74 کیلوگرم نیز مصطفی حسین‌خانی به دیدار نیمه‌نهایی رسید. او امشب برای کسب مدال برنز این وزن به مصاف یاکوپ کور از ترکیه می‌رود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------