پیمان نصیری: داورزنی حاضر است در این جنگ اقتصادی نیمی از حقوقش را نگیرد؟



اخبار,اخبار ورزشی,پیمان نصیری

قهرمان آسیا در واکنش به اظهار نظر معاون وزیر ورزش گفت: آیا خود داورزنی حاضر است در این روزهایی که کشور مشکلات اقتصادی دارد نیمی از حقوقش را نگیرد؟

پیمان نصیری قهرمان طلایی دو و میدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در واکنش به اظهارات محمدرضا داورزنی در خصوص عدم پرداخت پاداش‌های مدال آوران آسیایی به دلیل درگیری کشور در جنگ اقتصادی به مهر گفت: با گذشت ۶ ماه از بازی‌های پاراآسیایی، تازه آقای داورزنی گفته به دلیل جنگ اقتصادی سکه‌های مدال آوران فعلاً پرداخت نمی‌شود. در حالی که چند ماه قبل در ملاقاتی که با مقام معظم رهبری داشتیم شخص وزیر در حضور رهبر معظم انقلاب به ما قول داد که به زودی پاداش‌های شما پرداخت می‌شود.

 

پیمان نصیری در ادامه بیان داشت: سوال من از آقای داورزنی این است که آیا خود شما در این جنگ اقتصادی حاضر هستید نیمی از حقوقتان را فعلاً نگیرید و آن را بگذارید برای بعد از زمان جنگ اقتصادی؟ اگر شما این کار را رسماً انجام دادید و اسناد و مستندات آن را در اختیار رسانه‌ها گذاشتید آن وقت این حق را دارید که پاداش‌های مدال آوران را هم با تأخیر پرداخت کنید.

 

قهرمان طلایی دوی ۱۵۰۰ متر آسیا بیان داشت: یک ورزشکار برای آنکه بتواند مدالی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بگیرد چهار سال ریاضت می‌کشد، چهار سال تلاش می‌کند، چهار سال از خانه و خانواده دور می‌ماند. همه انگیزه‌های ورزشکاران پاداش‌های نقدی نیست، اما این پاداش‌ها می‌تواند بخش کوچکی از چهار سال سختی یک ورزشکار را جبران کند.

 

نصیری تاکید کرد: یک قهرمان نمی‌تواند دستش را جلوی مردم دراز کند. قهرمانان شأن دارند و وزارت ورزش نباید اجازه دهد تا شأن اجتماعی یک قهرمان ملی که با سال‌ها زحمت و سختی و دوری از خانواده مدال آوری کرده و برای کشورش افتخار آفریده است از بین برود.

 

وی افزود: اگر من این مدت زمانی که برای قهرمانی آسیا زمان گذاشتم و تمرین کردم کار دیگری کرده بودم، الان درآمد بیشتری هم کسب کرده بودم و حداقل یک سابقه کاری برای خودم داشتم. لذا از وزارت ورزش انتظار داریم به جای اینکه شب عید آب پاکی را روی دست ما بریزد و مشکلات اقتصادی جامعه را بهانه کند، به فکر پرداخت پاداش‌ها باشد و قول وزیر را که در حضور رهبر معظم انقلاب داده شد را عملی کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------