آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پایان افسانه رئال‌مادرید در اروپا/ صعود تاتنهام و آژاکس به یک‌چهارم نهایی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و آژاکس

رئال مادرید قهرمان 3 دوره متوالی لیگ قهرمانان با شکست مقابل آژاکس پس از سال‌ها از صعود به یک چهارم نهایی باز ماند و حذف شد.

به گزارش تسنیم، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با حذف تحقیرآمیز رئال مادرید و صعود تاریخی آژاکس و همچنین راهیابی تاتنهام به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها آغاز شد.

 

تیم فوتبال آژاکس به جبران شکست 2 بریک بازی خانگی دور  رفت در جریان بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید دست به شاهکاری بزرگ زد و با برتری 4 بر یک، قهرمان سه فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا را از دور رقابت‌ها خارج کرد.

 

هر چند رئال بازی را بهتر آغاز کرد و یک بار تیر دروازه را به لرزه درآورد، اما آژاکس با استفاده از اشتباهات خط دفاعی تیم بحران‌زده سولاری و فرصت‌طلبی بازیکنان تکنیکی‌اش، توسط زیاش در دقیقه 7 و نرس در دقیقه 18 به گل رسید.

 

در ادامه مصدومیت واسکس و وینیسیوس، دو تعویض اجباری برای رئال رقم زد و نیمه اول با برتری 2 بر صفر تیم میهمان به پایان رسید. در نیمه دوم، آژاکس با شوت تادیچ در دقیقه 62 به گل سوم رسید. البته مشکوک بودن گل توسط (VAR) بررسی و گل تأیید شد. این پایان کار نبود و رئال با گل آسنسیو در دقیقه 70 به جبران امیدوار شد، اما دو دقیقه بعد «شونه» با گل کردن یک ضربه آزاد مستقیم آب سردی بر پیکر رقیب ریخت و در نهایت آژاکس با برتری 4 بریک و پیروزی مجموع 5 بر 3 به یک چهارم نهایی رسید.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که ناچو، مدافع رئال مادرید در دقیقه 2+90 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. رئال قهرمان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا بود و با هدایت زین الدین زیدان تیمی دست‌نیافتنی در قاره سبز، اما در فصل جاری نتوانست افتخارات سال‌های اخیرش را تکرار کند.

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و آژاکس

 

در دیگر بازی همزمان، تاتنهام در زمین بروسیا دورتموند با تنها گل هری کین در دقیقه 48 به برتری یک بر صفر رسید و با توجه به پیروزی 3 بر صفر در بازی رفت با برتری مجموع 4 بر صفر مسافر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------