بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا| برتری نزدیک شیمیدر مقابل پتروشیمی



اخبار,اخبار ورزشی,بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا

تقابل تیم‌های ایرانی در مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا با برتری نزدیک شیمیدر مقابل پتروشیمی در وقت اضافه به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در سومین روز از مسابقات  بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا که در بغداد، پایتخت عراق در جریان است، تیم‌های ایرانی شیمیدر و پتروشیمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با  برتری 74 بر 73 شیمیدر در وقت اضافه به پایان رسید.

 

این دیدار در کوارتر نخست با برتری 20 بر 16 پتروشیمی تمام شد و دو تیم در کوارتر دوم به تساوی 12-12 دست یافتند تا نیمه نخست این مسابقه با برتری 32 بر 28 پتروشیمی به پایان برسد.

 

در آغاز نیمه دوم و در کوارتر سوم شیمیدر عملکرد بهتری داشت و با نتیجه 21 بر 17 به برتری دست یافت تا دو تیم با تساوی 49-49 به استقبال کوارتر پایانی بروند. در کوارتر چهارم نیز دو تیم موفق به کسب 14 امتیاز شدند تا این جدال نفس‌گیر در وقت‌های قانونی با تساوی 63-63 به پایان رسیده و سرنوشت مسابقه به وقت اضافه کشیده شود.

 

در وقت اضافه و در جدالی پایاپای و نفس‌گیر شیمیدر موفق به برتری 11 بر 10 شد تا در مجموع با نتیجه 74 بر 73 مقابل پتروشیمی به پیروزی دست پیدا کند. 

 

فردا چهارشنبه در ادامه بازی‌ها، پتروشیمی از ساعت 18 به مصاق قلندیه فلسطین می‌رود و شیمیدر از ساعت 20:30 با الجیش سوریه روبه‌رو می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------