غوغای شهرداری در خانه/ نفت اسیر درخشش گرگانی‌ها شد



اخبار,اخبار ورزشی

تیم شهرداری گرگان در هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال در دیداری جذاب و دیدنی پالایش نفت آبادان را مغلوب کرد.

به گزارش مهر، از هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور سه هزار تماشاگر میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که با نتیجه ۷۶ بر ۵۸ به پیروزی رسید تا جای نفت را در مکان سوم جدول بگیرد.

 

شهرداری گرگان در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج (۱۴ - ۱۹) و (۸ - ۲۶) پیروز شد و کوارترهای سوم و چهارم را با نتایج (۱۹ - ۲۱) و (۱۲ - ۱۵) واگذار کرد.

 

حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، عدنان دورقی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و پری پتی وارد میدان کرد و تیم پالایش نفت آبادان با سرمربیگری هماد سامری و ترکیب اولیه سعید داورپناه، محمد خالقی فر، آرن داودی، علیار نجفی و محمد حسن زاده در میدان حاضر بود.

 

رضا جوادی به عنوان سرداور، محمدرضا صالحیان به عنوان داور اول و مصطفی شریعتی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد متین به عنوان ناظر و نماینده بر این دیدار نظارت داشت.

 

شهرداری گرگان با توجه به تفاضل گل بهتر مقابل پالایش نفت آبادان در دیدارهای رو در رو، جای این تیم را در مکان سوم جدول گرفت تا مسیر آسان‌تری برای رسیدن به فینال پیش رو داشته باشد.

 

تیم شهرداری گرگان در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۱۱ برد، پنج باخت و ۲۷ امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت.

 

نماینده گرگان در مرحله پلی آف به مصاف آویژه صنعت مشهد تیم ششم جدول خواهد رفت.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------