آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

لیون برد و اختلافش را با لیل کم کرد/ شکست خانگی لورکوزن مقابل وردربرمن



اخبار,اخبار ورزشی

با برتری لیون مقابل مون‌پولیه، هفته بیست‌ونهم لیگ یک فرانسه دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه، بعدازظهر امروز (یکشنبه) لیون پذیرای مون‌پولیه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

 

لیون در این دیدار توسط مارتین تیریه (12)، موسی دمبله (58) و هسام آئوار (86) به گل رسید و فلورنت مولت (36) و سلیمان کامارا (90) هم برای مون‌پولیه گلزنی کردند. شاگردان برونو ژنسیو با این برد 53 امتیازی شدند و ضمن حفظ جایگاه سومی، فاصله‌شان با لیل، تیم دوم جدول رده‌بندی را به چهار امتیار کاهش دادند.

 

در همین چارچوب دیدار تیم‌های رمس و نانت در جریان است. همچنین از ساعت 19:30 امشب بوردو پذیرای رن است و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و مارسی هم در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه پارک‌دوپرنس به مصاف هم می‌روند.

 

شکست خانگی لورکوزن مقابل وردربرمن

اخبار,اخبار ورزشی

 در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وششم بوندس‌لیگای آلمان بعدازظهر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیدار خانگی با نتیجه 3 بر یک مغلوب وردربرمن شد. شاگردان فلورین کوفت در این دیدار توسط مکس کروز در دقایق 13 و 5+90 و میلوت راشیکا در دقیقه 37 به گل رسیدند و تنها گل لورکوزن را هم لئون بایلی در دقیقه 75 به ثمر رساند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------