فروش فقط 57 هزار بلیط دربی بر اساس نظر کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران



اخبار,اخبار ورزشی,حمیدرضا گودرزی

معاون امنیتی، انتظامی استاندار تهران گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران بلیط فروشی برای این مسابقه تنها برای ۵۷ هزار نفر صورت گرفته است.

به گزارش فارس، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ضمن اشاره به تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده در راستای استقبال از مسافرین نوروزی در ایام پایانی تعطیلات نوروز اظهار داشت:تمامی دستگاه های انتظامی اعم از پلیس راه و راهور در آماده باش بوده و تمهیدات همه جانبه ای را برای استقبال از سفر های موج دوم ایام تعطیلات نوروز در نظر گرفته اند.

 

وی همچنین در ادامه افزود:با توجه به تقارن روز طبیعت، سیزدهم فروردین ماه   و روز سه شنبه لازم است تا مردم مدیریت لازم را در خصوص زمان بندی برنامه موج دوم سفرهای نوروزی داشته باشند تا با توجه به بازگشت بیش از ۴میلیون نفر از مسافرین شاهد گره‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی نباشیم.

 

گودرزی تصریح کرد: در عین اینکه تعداد کثیری از هموطنان با آغاز فعالیت کاری ادارات به پایتخت بازگشته اند اما همچنان با توجه به بروز حوادث مربوط به سیل شاهد تداوم حضور شهروندان در خارج از استان بوده و بر همین اساس احتمال می رود در جریان بازگشت مسافرین در پایان تعطیلات نوروزی شاهد رخداد های ترافیکی در محورهای مواصلاتی به استان تهران باشیم.

 

 معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران همچنین در ادامه نیز ضمن اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ فروردین ماه تصریح کرد: از تمام شهروندان و هموطنان تقاضا داریم تا در روز طبیعت نسبت به عدم استقرار در حاشیه رودخانه ها و بستر رود دره ها توجه کافی داشته و علائم و هشدارهای دستگاه های مربوط حوزه مدیریت بحران را جدی بگیرند.

وی همچنین اشاره ای نیز به برگزاری شهرآورد پایتخت در ایام تعطیلات نوروز داشت و خاطر نشان کرد: هشتاد و نهمین دربی تیم های استقلال و پرسپولیس در ایام تعطیلات نوروزی برگزار خواهد شد که بر اساس تصمیم کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران بلیط فروشی برای این مسابقه تنها برای ۵۷ هزار نفر صورت گرفته و از فوتبال دوستانی که تاکنون نتوانستند نسبت به تهیه بلیط این دیدار اقدام کنند تقاضا می‌شود که از مراجعه به ورزشگاه آزادی در روز برگزاری این دیدار خودداری کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------