مورد عجیب یونس دلفی؛ فدراسیون قوانین فیفا را نقض کرده است؟



اخبار,اخبار ورزشی,یونس دلفی

‎مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال امید با اشاره به مصدومیت مهاجم باشگاه شارلروا از دلایل غیبت او گفت.

به گزارش خبرآنلاین، یونس دلفی، یکی از معدود لژیونر های تیم امید با اعلام باشگاه شارلوا بلژیک مصدوم معرفی شد و به تهران سفر نکرد. تیم ملی امید هم که از مصدومیت ناگهانی او تعجب کرده بود، از باشگاه بلژیکی شکایت کرد. اما ظاهرا فدراسیون دلیلی برای پیگیری این شکایت نداشته است.

 

بهزاد آزاد، مدیر اجرایی تیم ملی امید درباره غیبت دلفی گفت: «خوشبختانه باشگاه شارلروا همیشه با تیم های ملی تعامل خوبی داشته که از آن جمله می توان به مواردی مثل حضور قلی زاده و نورافکن در تیم های ملی اشاره کرد. در خصوص یونس دلفی هم هماهنگی لازم صورت گرفته بود و روز هشتم اسفند رسما از باشگاه بلژیکی درخواست شد تا این بازیکن را در تاریخ ٢٧ اسفند در اختیار تیم امید قرار دهند اما وقتی دلفی دچار مصدومیت شد طبیعتا شرایط تغییر کرد و ما از شارلوا درخواست کردیم مستندات مربوطه را ارسال کنند. همچنین به شکل مستمر با دلفی در تماس بودیم و بعد از بررسی مدارک، پزشکان ما هم تایید کردند که این بازیکن امکان همراهی تیم امید در بازی های فروردین ماه را ندارد. ضمن اینکه باید تاکید کنم کلیه همکاران فدراسیون از نخستین روز سال نو تا روز پایانی مسابقات مقدماتی المپیک با توجه به میزبانی از ٣ تیم خارجی و نمایندگان AFC در تکاپو بودند و در واقع فدراسیون حتی نیم‌روز تعطیل هم در این مدت نداشت.»

 

مدیر اجرایی تیم امید اضافه کرد: «یونس دلفی از اوایل فروردین نرم دوی را آغاز کرد در حالی که آخرین بازی ما روز ششم فروردین انجام شد.در این صورت چرا باید بازیکن را در اختیار می گرفتیم؟ دیگر بازیکنان مصدوم تیم امید مثل صیادمنش، آذری و کیخسروی هم به خواست خودشان زیر نظر باشگاه درمان مصدومیت را دنبال می کردند و البته سلامتی بازیکن برای ما از هر چیزی مهم تر است. بر این اساس عدم حضور دلفی در تهران و اردوی تیم امید کاملا موجه بوده و امیدواریم تمامی این بازیکنان تاثیرگذار را در اردوها و بازی های آتی در اختیار داشته باشیم.»

 

این در حالی است که فدراسیون اعلام کرده بود دلفی بدون هماهنگی غایب است. طبق قوانین فیفا، بازیکنان مصدوم دعوت شده باید سه روز قبل از بازی ها خود را به کادر فنی معرفی کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------