آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

والورده: بارسلونا به مسی وابسته است



اخبار,اخبار ورزشی,والورده

ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد این تیم وابسته به فوق‌ستاره آرژانتینی خود است.

به گزارش تسنیم،‌ ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا در ورزشگاه لاسرامیکا به لطف گلزنی دقایق پایانی لیونل مسی و لوئیس سوارس از شکست خارج از خانه فرار کردند و به تساوی 4 بر 4 مقابل ویارئال دست یافتند، گفت: اینکه ما به مسی وابسته هستیم، درست است و چنین چیزی وجود دارد. لئو بهترین بازیکن جهان است، اما باید بدانیم که وقتی مسی بازی معمولش را انجام نمی‌دهد، باید مانند چیزی که در نیمه اول این بازی از خود ارائه دادیم، بازی کنیم. ما در نیمه اول وابسته به مسی نبودیم و تیم خوب بازی می‌کرد و باید بازی را می‌بردیم.

 

سرمربی بارسلونا که تیم‌ تحت‌هدایتش شنبه شب باید در نوکمپ از اتلتیکومادرید پذیرایی کند و سپس سه‌شنبه شب - 21 فروردین - در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد برود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: این بازی خیلی به ما کمک کرد، به خصوص برای بازی‌هایی که در پیش داریم. این دیدار به مردم ثابت کرد که لالیگا پیچیده است و تیم‌هایی که در آن حضور دارند خوب هستند و روحیه جنگندگی دارند.

 

وی تصریح کرد: ویارئال تیم خوبی است و ما را در این بازی به دردسر انداخت. باید پیشرفت کنیم و رقبا را نباید دستکم بگیریم چون تیم‌هایی که مقابل آنها بازی می‌کنیم برای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و نباید چنین رویکردی مقابل آنها داشته باشیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------