آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

پیروزی پرگل ذوب آهن ایران مقابل الوصل/ صدرنشینی شاگردان منصوریان در آسیا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار ذوب آهن و الوصل

تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دو دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا صاحب چهار امتیاز شده بود، در سومین دیدار برابر الوصل امارات به پیروزی رسید تا در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

به گزارش مهر، در هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه اول این مسابقات از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال ذوب آهن در امارات مهمان تیم الوصل بود که این بازی با برتری ۳ بر یک سبزپوشان ایران به پایان رسید.

 

ذوب آهن که با یک تساوی و یک پیروزی موقعیت خوبی در گروه دارد، گل اول بازی را از حریف دریافت کرد. کایو کانِدو در دقیقه ۱۵ دروازه رشید مظاهری را باز کرد اما شاگردان منصوریان خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند یک دقیقه بعد توسط اوساگونا گل تساوی را به ثمر برسانند.

 

در ادامه دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما این ذوب آهن بود که از موقعیتش بهتر استفاده کرد و با گل دقیقه ۳۵ ارسلان مطهری از حریف پیش افتاد و توانست نیمه اول را با همین نتیجه به پایان برساند.

 

در نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان تلاش کردند از گل زده محافظت کنند و با دفاع خوبی که در دستور کار داشتند به تیم الوصل اجازه ندادند دروازه رشید مظاهری را تهدید کند.

 

در حالی که تیم الوصل در دقایق پایانی تلاش می‌کرد گل خورده را جبران کند و حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیرد، این ذوب آهن بود که در دقیقه ۸۶ توسط بوحمدان به گل سوم دست پیدا کرد تا خیالش از سه امتیاز این دیدار راحت شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------