آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

نیمار: نمی خواستم از بارسا جدا شوم/ تهدید به مرگ شدم



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

نیمار پس از نزدیک به دو سال جدایی از بارسلونا سکوتش در مورد انتقال جنجالی به پی اس جی را شکست.

به گزارش ورزش سه، تابستان 2017 بود که نیمار در انتقالی جنجالی از بارسا جدا و راهی پی اس جی شد. باشگاه پاریسی 222 میلیون یورو ، رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کرد تا بتواند فوق ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. در روزها و هفته های منتهی به این انتقال، اخبار و شایعات فراوانی در مورد نیمار منتشر می شد. حتی در مقطعی پیکه ادعا کرد که نیمار در بارسا خواهد ماند اما در نهایت مشخص شد که آن، عقیده شخصی خود پیکه بوده است و نیمار تصمیم جدایی خود را عملی کرد.

 

نیمار در دو فصلی که برای پی اس جی بازی کرده، با دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت مواجه شده است و همین قضیه تاثیر مستقیم روی نتایج پی اس جی در لیگ قهرمانان گذاشته است. فوق ستاره برزیلی به پی اس جی ملحق شد تا این تیم را به قهرمانی اروپا برساند اما در دو فصل اخیر، باشگاه متمول پاریسی نتوانسته به یک چهارم نهایی صعود کند. 

 

نیمار در مصاحبه با "ESPN" و در مورد دلیل جدایی اش از بارسا گفت:« از بارسا رفتم چون به دنبال یک چالش جدید بودم. چالشی برای رسیدن به موفقیت های جدید و بردن جام هایی دیگر. به دنبال موانع و مشکلات جدید برای از پیش رو برداشتن بودم.

 

بارسلونا باشگاهی است که همیشه عاشقش خواهم ماند. همین حالا نیز مجذوب بارسلونا هستم. با بسیاری از هم تیمی هایم در بارسا در ارتباط هستم و با آنها صحبت می کنم ولی با این وجود، به دنبال امتحان کردن یک تجربه جدید بودم. تصمیم برای جدایی از بارسا بسیار بسیار سخت بود. اعتراف می کنم که در مقطعی پشیمان شده بودم و گفتم از بارسا نخواهم رفت. نزدیک به دو هفته به این نتیجه رسیده بودم که در بارسا بمانم اما در نهایت نظرم تغییر کرد. مدت ها فکر کردم و تمام عواقب آن را نیز در نظر گرفتم. می دانستم که رفتن به پی اس جی می تواند حواشی زیادی داشته باشد و شاید فوتبالم را تحت تاثیر قرار دهد اما بالاخره به یک نتیجه قطعی رسیدم و از بارسا جدا شدم.»

 

نیمار در مورد مصدومیت های تلخش در پی اس جی گفت:« همیشه من را به تئاتر بازی کردن در زمین فوتبال متهم می کنند ولی شاید مرور دو مصدومیتم برای آنهایی که چنین اتهامی به من می زنند، کافی باشد. من عاشق دریبل زدن هستم و این مهمترین خصیصه فوتبالی من است. توپ را می گیرم و به جلو می روم. پس مدافعان برای متوقف کردن من، راهی جز  لگد زدن پیدا نمی کنند. وقتی سه یا چهار دریبل موفق می زنی، قطعا باید منتظر لگد مدافعان باشی. اگر ادامه بدهی، ممکن است مصدوم بشوی و این همان اتفاقی است که برای من رخ داد. ولی باز هم می گویند که من نقش بازی می کنم.»

 

نیمار ادامه داد:« قبل از بازی با استراسبورگ(همان دیداری که نیمار دچار مصدومیت شد) تهدید به مرگ شدم. پیام هایی دریافت کردم که هدفشان ارعاب من بود. این خصوصیت تیم های کوچک است که برای نتیجه گیری مقابل تیم بزرگ، گاه از چنین روشی استفاده می کنند. این یکی دیگر از مشکلات من در فوتبال است.»

 

نیمار در مورد انتقادات از رفتنش به کارناوال برزیل در روزهای مصدومیت گفت:«صادقانه بگویم که آن انتقادات واقعا آزارم داد. دو ماه تحت معالجه بودم ولی خوب، می‌توانستم راه بروم. بدتر اینکه کسانی از من انتقاد کردند که خودشان قبلا فوتبالیست بودند و حتی شرایط بدتر از من را تجربه کرده اند. کارهایی انجام داده اند که من نصفشان را انجام نداده‌ام ولی نیمار همیشه سوژه خوبی برای انتقاد کردن است. اما الان دیگر برای من مهم نیستند و توجهی به آنها ندارم.»

 

نیمار در بخشی دیگر از مصاحبه و در مورد اینکه دوست دارد کنار کدام فوتبالیست بازی کند، گفت:« دوست دارم با هازارد هم تیمی شوم. از سبک بازی او خوشم می آید و شباهت زیادی به من دارد.»

 

ابراز علاقه نیمار برای بازی کنار هازارد که احتمالا فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد نیز در نوع خود جالب توجه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------