اعلام رای دیدار پرسپولیس و سپاهان/ احضار قلعه نویی، محرومیت مدافع سپاهان تا اطلاع ثانوی



اخبار,اخبار ورزشی,کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

مدافع تیم سپاهان تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسب گزارش های رسیده از مقامات رسمی مسابقات و ناظران انضباطی درباره دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، تصمیمات ذیل را صادر کرد؛

 

*با اعلام کمیته انضباطی سیاوش یزدانی به دلیل تخلفات حادث شده (تحریک به خشونت)، به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای نهایی ، وی با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی   از تمامی مسابقات معلق و محروم است.  

 

وی جهت ادای پاره ای از توضیحات روز شنبه مورخ 14 اردیبهشت 98 می بایست در کمیته انضباطی حاضر شود.

 

*باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت شرایط میزبانی و فروش بیش از حد ظرفیت بلیط مسابقه، می بایست ظرف 48 ساعت آینده درباره این موضوع توضیحات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند.

 

*قلعه نویی، سرمربی تیم سپاهان به دلیل عدم حضور در نشست‌های متعدد خبری و تکسیرا – مربی تیم سپاهان به دلیل رفتار غیر ورزشی،  چنانچه دفاعیاتی در این باره دارند می توانند حداکثر ظرف 48 ساعت آینده به کمیته انضباطی اعلام کنند.

 

*همچنین به مهدی کیانی،بازیکن تیم سپاهان درباره تخلف و نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه،  ابلاغ می شود چنانچه دفاعیاتی دارد تا 48 ساعت آینده به کمیته انضباطی ارسال کند.

 

جریمه نقدی و محرومیت برای دژاگه و هواداران تراکتورسازی

بر اساس رای صادره با توجه به گزارش مقامات رسمی این مسابقه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل فحاشی  به داور مسابقه، تخریب صندلی ها، پرتاب سنگ ، هجوم یکی از تماشاگران به داخل زمین و مضروب کردن یکی از بازیکنان همچنین ادامه درگیری ها در داخل و بیرون از ورزشگاه تماشاگران تیم میزبان را با توجه به نوع تخلفات و تکرار آن به محرومیت تعلیقی از یک مسابقه خانگی و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 900 میلیون ریال محکوم می نماید که در صورت تکرار تخلفات ، محرومیت از حالت تعلیق خارج شده و در اولین مسابقه خانگی اعمال خواهد شد.

 

همچنین آقای اشکان دژاگه به دلیل رفتار غیر ورزشی در مقابل یکی از تماشاگران با توجه به اظهار ندامت بر اساس لایحه دفاعیه همینطور حسن سابقه و خدمات وی به تیم ملی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

 

بر اساس این رای باشگاه تراکتورسازی مکلف است نسبت به شناسایی برخی از تماشاگران معلوم الحال که از عوامل اصلی رفتارهای غیرورزشی می باشند بررسی لازم را معمول داشته و از ورود این افراد به محل برگزاری مسابقات جلوگیری نماید. در خصوص میزان خسارات وارده به ورزشگاه و شناسایی هویت تماشاگرانی که وارد زمینه مسابقه شدند به خصوص تماشاگری که موجب تعدی به کاپیتان تیم گردید، پرونده مفتوح است تا متعاقبا اقدام لازم انجام گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------