شفر سرمربی آسمانی های امارات می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی آلمانی سابق استقلال ممکن است در فصل آینده به تیم بنی یاس امارات بپیوندد.

به گزارش ورزش سه به نقل از روزنامه الاتحاد چپ ابوظبی، این روزنامه در گزارشی به شایعه حضور شفر در بنی یاس و جانشینی یوریچ مربی این تیم پرداخت .الاتحاد نوشته است مسئولان این باشگاه در حال مذاکرات نهایی با شفر هستند که به تازگی کار خود را در استقلال از دست داده است. این روزنامه حتی پا را فراتر گذاشته و ادعا می کند قرارداد بین این دو هم به امضا رسیده و فقط اعلام رسمی آن باقی مانده است که این خبر بعد از اتمام رقابتهای این فصل اعلام می شود .

 

شفر سابقه خوبی در  فوتبال امارات دارد و یک بار قهرمان این کشور هم شده است. او همچنین با تیم هایی مثل کارلسروهه ، مونشن گلادباخ ، کامرون و جاماییکا نیز کار کرده و مربی شناخته شده ای در منطقه آسیاست.

 

 آمار و ارقام شفر در دوران مربیگری اش به این شرح بوده است:

859 بازی، 367 برد، 232 مساوی و 260 باخت. 43 درصد پیروزی.

 

طولانی ترین دوره حضور شفر روی نیمکت یک تیم، به کارلسروهه آلمان برمی گردد. او از سال 1986 تا 1998 سرمربی این تیم آلمانی بود و 489 بار روی نیمکت این تیم نشست. آخرین تجربه سرمربیگری شفر نیز در استقلال تهران بود. او در استقلال 69 بازی را پشت سر گذاشت که با 37 برد، 21 تساوی و 11 باخت همراه بود.

 

بنی یاس در شرایطی در آستانه توافق با شفر است که این باشگاه در آستانه پیروزی در یک دعوای 400 هزاردلاری با یک باشگاه در کشور مراکش است.

 

در صورت حضور شفر در کشور امارات این مربی قاعدتا از دریافت دستمزد سال سوم خود از استقلال خواهد گذشت. این مربی و همچنین نزدیکانش هیچ اظهارنظری در این باره نکرده اند.بنی یاس در امارات به آسمانی ها معروف است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------