ماجدی: مجیدی آمار کارهایم گرفته و مرا به خاطر رفاقت به استقلال نیاورده است



اخبار,اخبار ورزشی

فرشاد ماجدی، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی دوست من است، اما حتما آمار کارهایم گرفته و مرا به خاطر رفاقت به استقلال نیاورده است.

فرشاد ماجدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتقادهایی که از حضور او در کادر فنی تیم فوتبال استقلال می‌شود، اظهار داشت: من مربی تیم نونهالان و نوجوانان بودم و در تیم امید نیز حضور دارم. با تیم نونهالان قهرمان آسیا شدیم. در تیم جوانان استقلال نیز حضور داشتم. این حرف‌ها را نمی‌زنم که از خودم تعریف کنم، اما از صحبت‌هایی که می‌کنند تعجب می‌کنم.

 

وی افزود: برای چند بازی آخر استقلال به این تیم آمده‌ام و پس از آن می‌روم تا جا برای دیگران باز شود. قرار نیست به این چیزها اهمیت بدهم. مگر دستیاران وینفرد شفر از قبل استقلالی بودند؟ می‌توانید آمار من را از زلاتکو کرانچار و حمید استیلی بگیرید. ذهنم را درگیر حواشی نمی‌کنم. مجیدی دوست من است، اما حتما آمار کارهایم گرفته و مرا به خاطر رفاقت به استقلال نیاورده است.

 

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از پیروز قربانی به خاطر صحبت‌هایی که در رابطه با من کرده بود، تشکر می‌کنم. 8 سال پیش مدرک مربیگری‌ دوره A را گرفتم. در صبای قم کمک صمد مرفاوی بودم. در تیم نوجوانان با طهماسبی بودم. از این دو نفر نیز می‌توانید آمار کارم را بگیرید. مهم این است که به کارم اطمینان دارم و می‌دانم می‌توانم کمک کنم. فرهاد مجیدی به من لطف کرد و از من خواست به استقلال کمک کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------