آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

روزبهانی: نمی‌خواهند من باشم، چون حرف حق را می‌زنم



اخبار,اخبار ورزشی,احسان روزبهانی

عضو تیم ملی بوکس ایران وارد دوره تازه‌ای از زندگی حرفه‌ای خود شده است.

به گزارش خبرآنلاین، احسان روزبهانی این روزها امید ایران برای کسب سهمیه المپیک و مدال آن است. روزبهانی روزهای سخت زیادی را پشت سرگذاشته اما هنوز هم دلایل بسیاری برای جنگیدن دارد. روزبهانی ظهر امروز یک شنبه در نشستی خبری از آغاز همکاری با حامی مالی جدید خود پرده‌برداری کرد. او درباره شرایطش گفت: «من تا چند ماه قبل که در جام مکران برگزار شد، بیشتر از چهار سال بود که مسابقه‌ای نداشتم. آن را هم به قضاوت داور ایرانی باختم. همه گفتند احسان نمی‌تواند دوباره شروع کند. با کادر فنی صحبت کرده ام و قرار شد که به وزن ۸۱ کیلوگرم بیایم. به درگیر مشکلات گردنم بودم و حتی به من گفتند دیگر نمی‌توانم حتی ورزش کنم. دستم فلج شده بود. اما جنگیدم.»

 

او درباره روحیه‌اش برای قدم گذاشتن در مسیر توکیو گفت: «قرارداد من با حامیان مالی نهایی شده است. قرار است تا المپیک ۲۰۲۰ با یکدیگر همکاری کنیم. به جرات می‌توانم بگویم از زمانی که این توافق انجام شده، روحیه من به کلی تغییر کرده است. من هم تصمیم دارم تا دوباره وزنم را کم کنم تا در وزن ۸۱ کیلوگرم مبارزه کنم. همانطور که گفتم حامی مالی روحیه من را برای ادامه کار خیلی بیشتر کرده و به نظرم روحیه‌ام مثل المپیک لندن شده است. در رقابت‌های سهمیه المپیک روسیه حتماً در وزن ۸۱ کیلوگرم شرکت می‌کنم. قوانین به گونه‌ای است که اگر به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنم، سهمیه‌ام قطعی است. شرایط خوبی نداشتم. مثل المپیک ریو باید تنهایی تمرین کنم. اما حالا دوباره بلند شدم و سعی دارم به موفقیت برسم.»

 

روزبهانی درباره برکناری سرمربی تیم ملی گفت: «به نظر من تیم بهترین نتیجه را گرفت. بی‌عدالتی‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا کاملا مشخص بود. تصمیم فدراسیون کاملاً اشتباه است. مربی قزاقستانی هیچ کاری نمی‌تواند برای این تیم ملی انجام دهد. چرا که این روزها فدراسیون جهانی با قزاق‌ها زاویه دارد. شرایط بازی‌های آسیایی را فراموش نکنید. با سرمربیگری مربی قزاقستانی این ما هستیم که لطمه می‌بینیم. با این شرایط بوکس ضربه خواهد خورد.»

 

روزبهانی افزود: «مربی بدنساز من دکتر بهرامی نژاد است و مربی بوکسم هم آقای احدی است. اما من می‌خواهم بگویم وزیر ورزش هم بوکس را نمی‌خواهد. چند سال است که ما لیگ بوکس نداریم و بعد تعدادی از دوستان دنبال بوکس بانوان هستند. ما هنوز بوکس حرفه‌ای هم نداریم.  با پیمان فخری صحبت کردم، قرار شد تا جلسه‌ای با آقای صالحی امیری داشته باشیم. چرا که مشکل اصلی فدراسیون بوکس دروغ گویی است. فقط با حرف زمان می خرند و بزرگترین لطمه به بوکس می‌خورد. برای مثال در المپیک ریو من سهمیه گرفته بودم و باز هم در تیم ملی در وزن من خواهان اعزام یک بوکسور بود. فدراسیون جهانی نامه داد که سهمیه شما در این وزن روزبهانی است!»

 

احسان برای ماندن در ایران، پیشنهادات زیادی را هم رد کرده است: «من خیلی از پیشنهاداتم را به عشق بوکس و ایران رد کردم. حریفانم همه در مسابقات هستند و شرایطشان بسیار خوب است. نمی دانم چرا نمی‌خواهند من باشم، شاید چون حرف حق را می زنم. تنها چیزی که از مسئولان می‌خواهم این است که اعزام خرداد به قزاقستان انجام شود و هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.»

 

او پیش از امضای بندهای نهایی قرارداد با حامی مالی‌اش درباره اهدای مدالش به موزه کمیته ملی المپیک به خبرنگار خبرآنلاین گفت: «در زمان ریاست آقای ناطق نوری مدالم را به فدراسیون اهدا کردم. آقای ثوری آن را بدون اطلاع من به موزه ورزش داد. من در صفحه شخصی ام نوشتم از این موضوع اطلاعی ندارم و پیگیری می‌شود. پس از آن بود که آقای ثوری از من معذرت خواهی کرد و گفتم که قصد نداشتم مدالم را اهدا کنم. این رفتار بسیار ناامیدکننده بود. اگر فدراسیون من را نمی‌خواهد، بگوید بروم. این نگاه به بوکس در شان این ورزش نیست. امیدوارم با کمک حامی مالی‌ام در المپیک موفق باشم.»

 

شرکت «راک دارو» تا المپیک ۲۰۲۰توکیو از روزبهانی حمایت می‌کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------