آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نبود آئین‌نامه ۵۰-۵۰ در سایت فدراسیون شبهه‌برانگیز است



اخبار,اخبار ورزشی

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: معمولاً تمام آیین‌نامه‌ها در سایت فدراسیون هم موجود است و با جست‌وجو به دست می‌آید، اما آیین‌نامه برگزاری دیدارهای جام حذفی با ظرفیت ۵۰-۵۰ تماشاگران موجود نیست که این موضوع کمی شبهه‌برانگیز است.

حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه چه زمانی تکلیف برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص می‌شود، اظهار داشت: تصمیمی که در استان گرفته شده برگزاری بازی با قانون 10 به 90 است و تمام مسئولان استان با توجه به دلایلی که دارند روی این موضوع اتفاق نظر دارند و باشگاه سپاهان نیز اعلام کرده در غیر این صورت در این بازی شرکت نمی‌کند.

 

وی درباره اینکه گویا قرار بوده امروز نیز شورای تأمین استان در این خصوص تشکیل جلسه دهد، افزود: خیر؛ این تصمیم در همان جلسه قبلی گرفته شده و جلسه دیگری هم برگزار نمی‌شود.

 

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره دلایل مخالفت مسئولان استانی با تقسیم جایگاه هواداران در دیدار سپاهان و پرسپولیس به صورت 50-50 گفت: عمده‌ترین دلیل این است که آیین‌نامه برگزاری مسابقات جام حذفی نه به هیئت فوتبال استان و نه به باشگاه سپاهان از قبل ابلاغ نشده است و اگر آیین‌نامه‌ای بوده باید قبل از مسابقات به هیئت‌ها و باشگاه‌ها ابلاغ می‌شده است. دومین دلیل این است که وقتی قرعه میزبانی به نفع باشگاه سپاهان است، برگزاری بازی به صورت 50-50 هیچ سودی به حال میزبان ندارد. میزبان باید از شرایط میزبانی و هواداران استفاده کند، اما با اجرای 50-50 باشگاه سپاهان تنها نقش برگزارکننده بازی را خواهد داشت.

 

دادخواه ادامه داد: از طرف دیگر با توجه به شرایطی که در بازی قبلی 2 تیم به وجود آمده است، ورزشگاه نقش‌جهان که اطراف آن بیابانی و باز است اصلاً شرایط برگزاری بازی به صورت 50-50 را ندارد.

 

وی درباره آیین‌نامه‌ای که سازمان لیگ 29 اردیبهشت ماه برای هیئت فوتبال استان اصفهان و باشگاه سپاهان ارسال کرده است، تصریح کرد: پس از اینکه اعلام کردیم آیین‌نامه به دست ما نرسیده است، سازمان لیگ آیین‌نامه سال 96 و 97 را از طریق سامانه به ما ابلاغ کرد و از ما خواست بازی به صورت 50-50 برگزار شود، اما به صراحت می‌گویم که تا پیش از این چیزی به ما ابلاغ نشده بود.

 

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت: سامانه‌ای داریم که تمام مکاتبات بین فدراسیون فوتبال و هیئت‌ها از طریق آن انجام می‌شود و ما می‌دانیم برای مثال 2 سال پیش چه نامه و آیین‌‌نامه‌ای به هیئت و باشگاه‌ها ابلاغ شده است، اما در سوابق این سامانه هیچ سابقه‌ای از این آیین‌نامه‌ موجود نبود. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، آیین‌نامه باید تأییدیه هیئت رئیسه سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را داشته باشد و آن‌طور که شواهد موجود است، فکر می‌کنم تأییدیه‌های آنها را ندارد و در حیطه اختیارات سازمان لیگ بوده و این آیین‌نامه را به تصویب رسانده‌اند. از طرف دیگر معمولاً تمام آیین‌نامه‌ها در سایت فدراسیون هم موجود است و با جست‌وجو به دست می‌آید که این آیین‌نامه موجود نیست و این موضوع کمی شبهه‌برانگیز است.

 

دادخواه درباره انصراف احتمالی سپاهان از شرکت در این دیدار گفت: اگر قصد عملی کردن این تصمیم را داشته باشند باید به سازمان لیگ اعلام کنند و ما تنها برگزارکننده مسابقه هستیم. شاید خیلی‌ها بگویند چرا هیئت فوتبال کاسه داغ‌تر از آش شده، اما هیئت فوتبال برگزارکننده مسابقات فوتبال است و اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد هیئت فوتبال و باشگاه باید جوابگو باشند. با صحبت‌هایی که در چند روز اخیر مطرح شده ما نیز به عنوان برگزارکننده هنوز تکلیف خودمان را نمی‌دانیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------