کی‌روش نصف طلبش را گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,کی‌روش

فدراسیون فوتبال ایران قسط سوم مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری کارلوس کی روش را به حساب سرمربی سابق تیم ملی واریز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به دلیل دریافت نکردن مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری مربوط به قراردادش از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا حدود چند هفته پیش اقدام به شکایت از فدراسیون فوتبال به فیفا کرد.

 

فدراسیون فوتبال هم با وجود اینکه پول کی روش را از طریق مطالبات این فدراسیون در AFC به حساب او حواله داده بود، به دلیل برخی مشکلات برای انتقال این پول به حساب سرمربی فعلی تیم ملی کلمبیا با مشکلات اساسی مواجه شده بود تا اینکه مهدی تاج و همکارانش حدود ۱۰ روز پیش پس از پیگیری‌های فراوان از طریق سفارت ایران در مالزی، ۲ قسط اول مطالبات کی روش را پرداخت کردند.

 

از طرفی قسط سوم پول کی روش هم در روز‌های اخیر پرداخت شده است تا میزان دریافتی‌های او به نصف یعنی ۴۵۰ هزار دلار برسد. همچنین طبق پیگیری‌هایی که مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده اند، قرار است باقی مانده مطالبات کی روش هم تا هفته آینده به حساب او واریز شود تا از این طریق تسویه حساب با سرمربی هشت سال گذشته تیم ملی صورت بگیرد.

 

این درحالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال برای نحوه انتقال پول به حساب مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی هم اقدام‌های جدی انجام داده اند و قرار است قسط اول مبلغ قرارداد او هم به زودی پرداخت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------