آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سوگیتا: در ژاپن هم به من سوباسا نمی‌گفتند!



اخبار,اخبار ورزشی,سوگیتا

هافبک ژاپنی تراکتورسازی مدعی است در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، دوست داشت ایران با شکست ژاپن راهی فینال شود.

به گزارش خبرآنلاین، یوکیا سوگیتا یکی از بازیکنان خارجی باکیفیت لیگ هجدهم بود و وزنه بسیار مهمی در ترکیب تراکتورسازی به حساب می‌آمد. او اولین بازیکن ژاپنی لیگ برتر ایران هم هست. سوگیتا در مصاحبه‌ای با رسانه تصویری باشگاه تراکتورسازی صحبت‌های جالبی را درباره حضور در تبریز انجام داده است. در ادامه بخشی از حرف‌های او را می‌خوانید.

 

او در شروع حرف‌هایش گفت: «من فکر می‌کنم لیگ ایران لیگ خوب و کاملی است و به همین خاطر انتخابم این بود که به ایران بیایم. فکر می‌کنم حضور در ایران رزومه‌ام را قوی‌تر می‌کند. خوشحالم که در ابتدای فصل این انتخاب را داشتم. در هیچ کدام از تیم‌هایی که حضور داشتم چنین جوی را در ورزشگاه خانگی ندیده بودم. در تبریز همه بازی‌ها ورزشگاه پر می‌شود و وقتی این حجم از هوادار را می‌بینم، انرژی زیادی می‌گیرم. خوشحالم که در ایران حضور دارم. وقتی در خیابان‌های تبریز قدم می‌زنم، حداقل باید 50 تا 100 سلفی با هواداران تراکتورسازی بگیرم. من شهر تبریز را با تماشاگران و هواداران پرشور تراکتور به هم‌وطنانم معرفی می‌کنم.»

 

هافبک ژاپنی تراکتورسازی درباره اینکه هواداران آذربایجانی به او لقب سوباسا را داده‌اند، افزود: «وقتی بچه بودم کارتون فوتبالیست‌ها را دیده‌ بودم. خوشحالم که به من سوباسا می‌گویند. در کشور خودم هم هرگز این لقب را به من ندادند! از زمان شروع فوتبال حرفه‌ای ام شماره 24 را انتخاب کردم و در تراکتورسازی هم این پیراهن را انتخاب کردم. دوست دارم تا آخرین روز فوتبالم شماره 24 را بپوشم.»

 

وقتی از این هافبک ژاپنی درباره دیدار ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سوال شد، او گفت:‌ «خیلی دوست داشتم ایران برنده باشد. چون هم‌تیمی‌هایم در تراکتورسازی در تیم ملی ایران بازی می‌کردند. دوست داشتم به مردم کشورم بگویم که ایران کشور قابل احترام و خوبی است. با ساسان (انصاری)، قائم (اسلامی‌خواه) و احسان (پهلوان) خیلی رابطه نزدیک‌تری دارم اما با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم رابطه‌ام خوب است.»

 

سوگیتا در پایان مصاحبه خود گفت به برنج بسیار علاقه‌مند است. او هم‌چنین ستایش ویژه‌ای هم از آنتونی استوکس، مهاجم تراکتورسازی داشت و افزود: «آقای زنوزی مالک بسیار خوبی هستند که واقعا در حق ما پدری کردند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------