صعود جوکوویچ به یک چهارم نهایی رولان گاروس



اخبار,اخبار ورزشی,جوکوویچ

مرد شماره یک جهان توانست یان لنارد اشتروف را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی تنیس رولان گاروس صعود کند.

به گزارش ایسنا، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رولان گاروس، دوشنبه پیگیری شد و نواک جوکوویچ با پیروزی برابر یان لنارد اشتروف به دور بعد راه یافت.

 

مرد شماره یک جهان به راحتی حریف آلمانی اش را ۳ بر صفر شکست داد. در ست نخست تا گیم ششم، دو تنیسور بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما جوکوویچ با کسب سه گیم بعد توانست ۶ بر ۳ پیروز شود. برتری تنیسور صربستانی ادامه داشت و او در ست دوم ۶ بر ۲ حریفش را مغلوب کرد. مرد شماره یک جهان در ست سوم ۶ بر ۲ پیروز شد و در جمع هشت تنیسور برتر قرار گرفت.

 

در دیگر بازی کی نیشیکوری به سختی توانست بنوآ پِر را ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. مرد شماره هفت جهان در ست نخست ۶ بر پیروز شد اما در ادامه ۷ بر ۶ شکست خورد تا همه چیز برابر شود. تنیسور ژاپنی ست سوم را با پیروزی ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند اما باز هم در ست چهارم ۷ بر ۶ مغلوب شد. نیشیکوری در حالی که ست پنجم ۴ بر ۵ عقب بود نتیجه را جبران کرد و ۷ بر ۵ حریف فرانسوی‌اش را شکست داد. مرد شماره هفت جهان فردا (سه شنبه) برابر رافائل نادال قرار می‌گیرد.

 

در بخش بانوان مدیسون کیز با نتیجه ۲ بر صفر کاترینا سینیاکووا را شکست داد و به یک هشتم نهایی صعود کرد. در دیگر بازی اشلی بارتی برابر سوفیا کنین قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------