روسیه 2-1 ایران؛ شکست ده نفره تیم ملی جوانان



اخبار,اخبار ورزشی

شاگردان پورموسی با نتیجه دو بر یک از روسیه شکست خوردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌ملى جوانان ایران در نخستین بازی خود مقابل میزبان در تورنمنت روسیه با یک یار کمتر شکست خورد.

 

تیم جوانان که در نیمه اول مقابل حریف بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در صحنه هایی نیز میتوانست صاحب گل برتری شود با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

 

در شروع نیمه دوم هر دو تیم تعویض های متعددى را انجام دادند که شاگردان‌ پورموسوی در نیمه دوم نیز میتوانستند به گل برتری دست یابند اما در صحنه ای مشکوک  داور بازی یک پنالتی به نفع میزبان‌ اعلام کرد و سعید آهنی را از زمین اخراج کرد و روس ها توانستند از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر برسانند.

 

در ادامه باز هم شاگردان پور موسوی بودند که صاحب توم و زمین بودند اما با بدشانسی های زیاد توپ وارد دروازه نشد تا در ادامه و روی یک ضد حمله میزبان گل دوم را هم به ثمر رساند.

 

جوانان ایران پس از دریافت گل دوم باز هم دست به حملات متعددى زدند اما تنها یکی از موقعیت ها در دقیقه ۸۷ توسط علی سبحانی وارد دروازه روسیه شد.شاگردان پور موسوی بعد از گل اول هم‌میتوانستند صاحب گل تساوی شوند که دفاع و دروازه بان روسیه مانع از تساوی شدند.

 

در دیگر دیدار گروه سوم نیز آرژانتین با دو گل ارمنستان را شکست داد.

 

ایران در ادامه رقابت ها جمعه شب برابر ارمنستان قرار مى گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------