هازارد: هنوز کهکشانی نیستم/ به توپ طلا هم فکر می کنم



اخبار,اخبار ورزشی,هازارد

بازیکن جدید رئال مادرید بعد از مراسم معارفه خود اعلام کرد که هنوز نمی تواند عنوان کهکشانی را روی خودش بگذارد.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، ادن هازارد، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی سرانجام از این باشگاه جدا شد و با قراردادی ۱۳۰ میلیون پوندی به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست. مراسم معارفه این بازیکن بلژیکی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و ۵۰ هزار نفر از هواداران مادریدی نیز در این مراسم حاضر بودند تا به ستاره جدید تیمشان خوش آمد بگویند.

 

ادن هازارد بعد از حضور در مراسم معارفه و معارفه رسمی به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید گفت: من هنوز کهکشانی نیستم. امیدوارم روزی کهکشانی محسوب شوم. با وجود همه چیزهایی که در گذشته داشتم، باید دوباره از صفر شروع کنم. در فوتبال همیشه می‌توانید پیشرفت کنیم و هیچ چیز پایانی ندارد و من هم امیدوارم در رئال مادرید به بازیکن بهتری تبدیل شوم. من الان ۲۸ سال سن دارم که بهترین سن برای یک فوتبالیست است. قبلاً در لیل و چلسی بازی کردم و فکر نمی‌کنم که دیر به رئال مادرید پیوستم. در بهترین زمان به رئال آمدم و توانستم در روزهای آخر حضور در چلسی قهرمانی در لیگ اروپا را نیز تجربه کنم. رئال مادرید همیشه عادت به قهرمانی دارد ولی سال قبل نتوانست افتخاری کسب کند و امیدوارم من بتوانم به تیم در راستای رسیدن به اهدافش کمک کنم.

 

حضور در رئال مادرید می‌تواند باعث شود تا ادن هازارد شانس بیشتری برای کسب توپ طلا داشته باشد. افتخاری که اکنون لوکا مودریچ هم تیمی هازارد آن را در اختیار دارد و در دو سال قبل از آن هم به کریستیانو رونالدو رسید که این بازیکن نیز آن زمان در رئال بود.

 

در همین رابطه ستاره بلژیکی اضافه کرد: من می‌خواهم به رئال مادرید کمک کنم تا به قهرمانی و افتخار برسد. با این حال چرا که نه خوشحال می‌شوم روزی برنده این عنوان شوم. در سال‌های قبل همیشه بازیکنان رئال مادرید توپ طلا کسب کردند. این مسئله‌ای نیست که من هر روز بخواهم به آن فکر کنم و تمام تلاش و تمرکز من روی بردن با رئال مادرید خواهد بود ولی اگر روزی به این عنوان فردی برسم خوشحال می‌شوم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------