ایران با پیروزی مقابل لبنان به نیمه‌نهایی رسید/ سامورایی‌ها حریف بعدی شاگردان شاندیزی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم ملی امید فوتسال ایران و لبنان

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با پیروزی مقابل لبنان مجوز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا را کسب کرد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتسال ایران و لبنان در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 20 امروز (سه‌شنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

 

در نیمه نخست این بازی دو تیم بازی متعادلی داشتند اما رفته‌رفته شاگردان حمید شاندیزی نبض بازی را به دست گرفته و با گل دقیقه 8 سالار آقاپور با نتیجه یک‌بر صفر از حریف خود پیش افتادند. در ادامه موقعیت‌های دو تیم ثمری نداشت و نیمه نخست بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در نیمه دوم بازی سرعت بیشتری به خود گرفت اما باز هم این بازیکنان ایران بودند که حملات بیشتر و خطرناک‌تری روی دروازه لبنان طرح‌ریزی کردند که بدشانسی و دفاع متمرکز لبنان مانع فروپاشی مجدد دروازه این تیم شد.

 

برتری شاگردان شاندیزی در نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 39 حسین همیه توانست گل تساوی را وارد دروازه ایران کند. پس از این گل تماشاگران تبریزی با شعار "عیبی یوخ، عیبی یوخ" به شاگردان حمید شاندیزی روحیه دادند. بازیکنان ایران نیز پس از این گل و با توجه به جو سالن، موقعیت‌های زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری داشتند اما دروازه لبنان بسته ماند تا بازی به اوقات اضافی کشیده شود.

 

تلاش بازیکنان ایران در نیمه نخست نیز ثمری جز 2 برخورد توپ با تیرک دروازه نداشت اما سالار آقاپور که از سوی تماشاگران تشویق می‌شد در دقیقه 4 وقت‌های اضافی با شوتی پرقدرت از میانه‌های زمین دومین گل ایران را به ثمر رساند تا بازی در نیمه دوم با حساسیت بیشتری دنبال شود. 

 

در دقیقه 8 وقت‌های تلف‌شده نیز رضا قنبری توانست گل سوم را برای تیم فوتسال زیر 20 سال ایران به ثمر برساند تا حمید شاندیزی و شاگردانش نفس راحتی بکشند اما همیه تنها یک دقیقه بعد گل دوم را برای لبنان به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد. حملات دو تیم در ادامه نیز بی نتیجه بود و تیم ایران با برتری 3 بر 2 در این بازی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------