واکنش مشاور مدیرعامل پرسپولیس به صحبت در مورد دایی و آخرین وضعیت نیمکت سرخ‌ها



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به نقل‌وقول‌هایی که از او در فضای مجازی پخش شده است واکنش نشان داد.

سهند حبیب‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه نقد قولی از او در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و او در این صحبت‌ها درباره علی دایی حرف‌هایی مطرح کرده است، گفت: در تجمع امروز هواداران پرسپولیس هواداران درخواست‌های زیادی داشتند و حرف‌های گوناگونی هم مطرح می‌کردند. برخی‌ها می‌گفتند آقای عرب با گل‌محمدی صحبت کرده، برخی دیگر مدعی بودند که آقای نبی با آقای دایی حرف زده و برخی هم ادعا می‌کردند که آقای خلیلی با آقای قطبی گفت‌وگو کرده است و من برای اینکه به حرف‌های آنها پاسخ بدهم با آنها به صحبت پرداختم.

 

وی ادامه داد: من به هواداران گفتم که آقای دایی اصلاً ایران نیست که آقای نبی با او صحبت کرده باشد. همچنین گفتم آقای قطبی در چین حضور دارد و آقای خلیلی در تهران است و صحبتی با هم نکردند. همچنین برخی‌ها می‌گفتند که آقای عرب و آقای گل‌محمدی امروز ناهار را با هم صرف کردند اما من به آنها گفتم که آقای عرب در کنار خانواده خود حضور دارد و با آقای گل‌محمدی دیدار نکرده است. 

 

مشاور مدیرعامل  پرسپولیس افزود: وقتی این صحبت‌ها را مطرح کردم یکی از هواداران گفت که آقای دایی ممنوع‌الکار است. وقتی این هوادار چنین حرفی زد من به او گفتم که من این حرف را از شما می‌شنوم که آقای دایی ممنوع‌الکار است و خبری در این باره ندارم و حرفی هم در این خصوص نمی‌زنم اما متأسفانه برخی‌ها بداخلاقی کردند و قبل و بعد حرف من را بریدند و تنها این مسئله از قول من عنوان شده که آقای دایی ممنوع‌الکار است اما من در آن لحظه به آن هوادار گفتم که من از شما می‌شنوم که آقای دایی ممنوع‌الکار است اما جمله من از شما می‌شنوم را قطع کردند و تنها این جمله که آقای دایی ممنوع‌الکار است را از قول من انتشار دادند و این در حالی است که من چنین حرفی نزدم.

 

حبیب‌زاده اظهار داشت: باشگاه در حال مذاکره برای جذب مربی بزرگ است اما متأسفانه برخی‌ها بداخلاقی می‌کنند و در جهت تخریب افراد گام برمی‌دارند که این واقعاً درست نیست چرا که من چنین حرفی نزده‌ام. اما از قول من اظهارات کذب را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------