آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کولاکوویچ: بازی مقابل استرالیا آسان بود/ معروف: روز گذشته نمی‌دانستم نشست خبری است!



اخبار,اخبار ورزشی,کولاکوویچ و معروف

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم والیبال ایران تأکید کرد، کار این در دیدار مقابل استرالیا آسان بوده است.

به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی الیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای تیم ما به جز اوایل ست نخست بازی راحتی بود و بازیکنان به خوبی بازی کردند. تعدادی از بازیکنان هم نتوانستند بازی کنند. به جز ابتدای بازی در کل توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

او در مورد میزبانی‌های ایران در هفته‌های سوم و چهارم لیگ ملت‌ها گفت: در کل باید بگویم که همه تیم‌ها این امتیاز را داشتند که در این جو عالی بازی کنند و ما هم از حضور هواداران خود استفاده کردیم. البته حضور هواداران در بازی‌های مقابل کانادا و پرتغال تا حدودی روی تیم ما هم تأثیر گذاشت اما تشکر می‌کنم که از تیم ما حمایت کردند.

 

او در مورد تغییرات زیاد در ترکیب امروز تیم ملی والیبال نیز گفت: ابتدا این را بگویم که به عنوان مربی به خیلی از صحبت‌ها توجه نمی‌کنم و باید کار خودم را انجام دهم. دلایل تغییرات شاید مصدومیت و خستگی‌ها و حتی انتخاب مربی باشد، اما من از ابتدا گفته‌ام که قصد داریم ثبات را در تیم ملی داشته باشیم.

 

کولاکوویچ درباره عملکرد جواد معنوی نژاد نیز توضیح داد: او بازی‌های زیادی فرصت داشت که به تیم ملی کمک کند اما مقابل آرژانتین مصدوم شد و نتوانستیم از او در ارومیه استفاده کنیم، اما الان در تیم حضور دارد و باید اعتماد به نفس بهتری پیدا کند تا بهتر شود. در کل عملکرد او خوب بود.

 

معروف: روز گذشته نمی‌دانستم نشست خبری است! / دیدار با فرانسه بازی خوبی خواهد شد

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی مقابل استرالیا گفت: بازی آسانی نبود و سخت شروع شد، اما خدا را شکر با کنترل بازی موفق به پیروزی شدیم. سرویس‌های خوبی زدیم، به همه بازیکنان تبریک میگویم. با ترکیب‌های متفاوتی بازی کردیم. به همه تبریک می گویم.

 

معروف ادامه داد: دیروز نمی‌دانستم کنفرانس خبری برگزار می‌شود و به همین دلیل نیامدم. با این حال هدف صعود به مرحله نهایی است و تا اینجا ۹۰ درصد راه را طی کرده‌ایم. فرانسه تیم خوبی است و فقط یک بار مقابل این تیم پیروز شده‌ایم. با این حال امسال شرایط بهتری داریم. تقابل فردی میان دو تیم وجود ندارد و یعنی تقابل من با کاپیتان آن‌ها نیست و دو تیم ایران و فرانسه برابر هم بازی دارند. هر دو تیم دریافت‌های خوبی دارند و سرویس‌های خوبی می‌زنند و بازی خوبی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------