آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه مسافرکشی اتوبوس تیم‌ملی فوتبال در جاده قزوین!



اخبار,اخبار ورزشی

مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص دیده شدن اتوبوس تیم‌ملی در جاده قزوین ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعاتی پیش خبری در خصوص مسافرکشی اتوبوس مخصوص تیم‌ملی فوتبال در جاده قزوین منتشر شد و تعجب همه را به همراه داشت. البته که هیچکس از این موضوع مطمئن نبود تا اینکه مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال چنین خبری را شایعه دانست. امیرمهدی علوی در مصاحبه با فارس در خصوص چنین اتفاقی گفته: بحث مطرح شده پیرامون اینکه عده ای با اتوبوس تیم ملی مسافرکشی می کنند اصلا صحت ندارد و این خبر اساسا دروغ است. اتوبوس تیم ملی هفته گشته برای انجام امروز تیم ملی فوتسال امید راهی تبریز شد و در تمامی مسابقات در کنار تیم بود. این اتوبوس و راننده اش به تمامی تیم های ملی سرویس می دهد و طبعا بعد از پایان این بازی ها به تهران بازگشت.

 

علوی همچنین ادامه داد: در مسیر برای اینکه 2-3 بازیکن را به شهرهایشان برساند به قزوین رفت و سپس بلافاصله به تهران برگشت. این اتوبوس از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال قرار دارد. فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب قاطعانه این خبر حق پیگیری قضایی از منتشر کنندگان این شایعه را محفوظ می داند.

اخبار,اخبار ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------