آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پاتوسی با استقلال به توافق رسید/ رضاوند رسما به استقلال پیوست/ نعمتی با پرسپولیس تمدید کرد



اخبار,اخبار ورزشی,پاتوسی

هافبک آفریقایی استقلال تهران برای ادامه همکاری با آبی پوشان به توافق رسید و در این تیم ماندنی است.

به گزارش ایلنا، آیاندا پاتوسی، ستاره فصل گذشته استقلال تهران که در بازار فعلی نقل و انتقالات یکی از گزینه‌های مدنظر هواداران برای تمدید قرارداد بود و ادامه همکاری او با آبی پوشان با توجه به مدت قراردادش فشار مضاعفی روی مدیران باشگاه ایجاد کرده بود، امروز با مسئولان باشگاه دیدار کرد.

 

پاتوسی در زمستان گذشته به استقلال ملحق شد و عملکرد چشمگیرش به عنوان هافبک بازیساز در ترکیب آبی پوشان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفت. پاتوسی با توجه به مدت قرارداد و عدم پرداخت حقوقش چند هفته پیش از هواداران خداحافظی کرد و به آفریقا سفر کرد تا شاهد تولد فرزندش باشد. او با آغاز تمرینات پیش فصل زیر نظر سرمربی ایتالیایی حضور نداشت تا جدایی‌اش تقریبا ممکن به نظر برسد.

 

او با متولد شدن فرزندش روز گذشته راهی امارات شد و امروز با نماینده باشگاه استقلال دیدار کرد تا برای حضور در جمع آبی پوشان به توافق برسد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، پاتوسی با پایان زمان تعطیلاتش باید به ترکیه سفر کند تا در اردوی تدارکاتی شاگردان آندره آ استراماچونی شرکت کند.

 

استقلال در حال حاضر حداقل 11 بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده و اگرچه خریدهای جدیدی به این تیم اضافه شده‌اند اما خواسته هواداران ادامه همکاری با بازیکنان مطرح فصل گذشته از جمله آیاندا پاتوسی بود.

 

رضاوند رسما به استقلال پیوست
 آرش رضاوند، هافبک فصل گذشته استقلال امروز (سه‌شنبه) قرارداد دو ساله‌اش را با باشگاه استقلال امضا کرد تا رسماً به جمع آبی‌پوشان پایتخت بپیوندند.

 

این قرارداد پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی توسط رضاوند به امضا رسید.

 

نعمتی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد

 

قرارداد سیامک نعمتی با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید شد. این قرارداد برای مدت یک سال تمدید شد تا نعمتی دو فصل دیگر در این تیم ماندنی شود. 

 

نعمتی دو فصل پیش از تیم پیکان راهی پرسپولیس شد.

 

رادوشویچ سرانجام در پرسپولیس ماندنی شد

نتیجه نشست امروز مدیربرنامه‌‌های بوژیدار رادوشویچ با گابریل کالدرون و متعاقب آن ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس در نهایت با ماندن این دروازه‌بان در جمع سرخپوشان خاتمه یافت.

 

با شرایط موجود رادوشویچ پرسپولیس را در اردوی ترکیه همراهی خواهد کرد و به جای او قرار است بازیکن دیگری از پرسپولیس برای خالی شدن لیست این تیم کنار گذاشته شود.

 

پیش از این گابریل کالدرون در واکنش به درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر کنار گذاشتن بوژیدار رادوشویچ از این تیم، در پایان تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیمش صحبت‌هایی را با این دروازه‌بان و مدیربرنامه‌هایش داشت.

 

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با تاکید بر اینکه از نظر فنی کار رادوشویچ را تایید می‌کند به مدیربرنامه‌های وی اعلام کرد که با توجه به پر بودن لیست تیم مجبورند بازیکنی را کنار بگذارند اما اگر رادوشویچ با باشگاه قرارداد دو ساله دارد، باید در زمینه جدایی با باشگاه به توافق برسد در غیر این صورت می‌تواند به تمرینات برگشته  در اردوی ترکیه نیز شرکت کند.

 

رادوشوویچ: کالدرون به من اعتقاد دارد و در پرسپولیس می‌مانم
دروازه بان سرخپوشان پایتخت گفت: من با گابریل کالدرون سرمربی تیم در مورد شرایطم صحبت کردم و در پرسپولیس می‌مانم.

 

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخپوشان اظهار داشت: من با کالدرون در مورد شرایطم و همچنین صحبت‌هایی که مطرح شد، صحبت کردم. بحث جدایی ام از پرسپولیس به هیچ عنوان مطرح نیست.

 

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که با کالدرون داشتم، این مربی به من اعتقاد دارد و همیشه من را تحسین می‌کند. او به من مشورت‌های زیادی می‌دهد. طبق آخرین صحبت‌هایی که با او داشتم کالدرون به من گفت که می خواهد در پرسپولیس بمانم.

 

دروازه بان کروات پرسپولیس ادامه داد: در همین راستا مدیر برنامه‌های من هم جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و او هم این موضوع کنار گذاشتن من را تکذیب کرد. باشگاه اعلام کرده که به من نیاز دارد و نظر مثبتی هم روی من دارند.

 

رادوشوویچ با بیان اینکه پرسپولیس خانواده من است، تاکید کرد: حضور در پرسپولیس برای من افتخار است. تا جایی که احساس کنم می‌توانم برای تیم مفید باشم در پرسپولیس خواهم ماند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

وی در رابطه با حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس و همکاری با این مربی هم گفت: کالدرون از اسطوره های فوتبال آرژانتین است که هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری افتخارات زیادی کسب کرده است. او مربی بزرگی است وتلاش می کنیم تا موفقیت هایمان در زمان هدایت تیم توسط او تداوم داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------