آمریکا به سختی مقابل ترکیه به پیروزی رسید + نتایج بازی‌های امروز جام جهانی بسکتبال



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی بسکتبال 2019
در ادامه رقابت‌های جام جهانی بسکتبال، آمریکا با پیروزی بسیار نزدیک مقابل ترکیه به دور بعدی مسابقات راه یافت.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در جذاب‌ترین بازی این دوره از رقابت‌ها تا این مرحله آمریکا در دیداری که در ثانیه صفر وقت‌های معمول شانس برنده شدن با یک پرتاب آزاد را داشت اما پرتاب را از دست داد، 93-92 ترکیه را شکست داد. ترکیه در بیشتر دقایق کوارتر چهارم و وقت اضافه این بازی از حریف پیش بود اما در نهایت آمریکا با دو پرتاب آزاد کریس مدیلتون از ثبت اولین شکستش در جام جهانی بعد از 13 سال جلوگیری کرد. کمبا واکر با 14 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس منجر به گل بهترین بازیکن آمریکا در این مسابقه بود.

 

در همین گروه یعنی گروه E جمهوری چک 89 – 76 ژاپن را شکست داد. ژاپن با این شکست شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد. در این گروه آمریکا با دو برد راهی مرحله بعد شد. برنده دیدار چک و ترکیه در شب آخر این گروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

 

در گروه F و در جدال دو تیم مدعی قهرمانی جهان برزیل 79 – 78 یونان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. اندرسون وارژائو سنتر برزیل با 22 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن این مسابقه بود. نیک کالاتیس گارد یونان با 16 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. در همین گروه نیوزیلند 93 – 83 مونته‌نگرو را شکست داد و با یک برد امیدهایش برای صعود را زنده نگه داشت. مونته‌نگرو با دو شکست شانسی برای صعود از این گروه ندارد.

 

در گروه G رقابت‌ها جمهوری دومنیکن شگفتی بزرگی خلق کرد و 70 – 68 آلمان یکی از مدعیان اصلی صعود از این گروه را شکست داد. دومنیک در کمال ناباوری با دو پیروزی صعود خود را از این گروه قطعی کرد. آلمان هم با دو شکست شانسی برای صعود به مرحله بعد نخواهد داشت. فرانسه دیگر مدعی این گروه فرانسه در یک بازی راحت 103 – 64 اردن را شکست داد و با دو برد راهی مرحله بعد شد.

 

در گروه H لیتوانی 92 – 69 کانادا را شکست داد و با دو برد از دو بازی به مرحله بعد رفت. استرالیا دیگر مدعی جدی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها 81 – 68 سنگال را مغلوب کرد و با رکورد مشابه لیتوانی راهی مرحله بعد رقابت‌ها شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------