شوخی اوبامیانگ با اوزیل و راپینو: حالا فهمیدم زنان آمریکا چطور قهرمان جام جهانی شدند



اخبار,اخبار ورزشی,اوزیل و راپینو

«پیر امریک اوبامیانگ» بدون هیچ رحمی، مدل و رنگ موی جدید و عجیب «مسوت اوزیل» هم تیمی خود در آرسنال را مورد تمسخر قرار داد و در پستی اینستاگرامی وی را به «مگان راپینو» ستاره تیم ملی زنان آمریکا تشبیه کرد.

به گزارش ایرنا، اوزیل در تعطیلات پیش از شروع تمرینات توپچی‌ها رنگ موهای خود را به روشن تغییر داد و مهاجم گابُنی این تیم را بر آن داشت تا شباهت‌های وی را با مدل موی جدیدش با کاپیتان جنجالی تیم ملی زنان آمریکا در فضای مجازی سوژه کند.

 

اوبامیانگ با به اشتراک گذاشتن یک استوری در اینستاگرام خود نوشت «حالا فهمیدم آنها چطور قهرمان شدند»؛ مقصود اوبامیانگ از این شوخی این بود که این اوزیل بوده که در تیم ملی زنان آمریکا بوده و موجب قهرمانی آنان شده است نه راپینو!

 

راپینو در جریان جام جهانی فرانسه، مهره کلیدی آمریکایی‌ها در مسیر قهرمانی بود و در فینال مقابل هلند نیز گلزنی کرد.

 

علاوه بر این، او با انتقاد از سیاست‌های دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و همچنین به راه انداختن جنبشی در زمینه برابری درآمد فوتبالیست‌های زن و مرد، در کانون توجهات قرار گرفت.

 

این در حالی است که راپینو در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نه وی و نه هیچکدام از اعضای تیم ملی زنان دعوت ترامپ را برای حضور در کاخ سفید نخواهند پذیرفت؛ در آمریکا رسم این است که تیم‌های ملی این کشور در صورت قهرمانی و کسب افتخار از سوی رئیس جمهوری به ضیافت کاخ سفید دعوت می‌شوند.

 

در سوی دیگر، اوزیل در تمرینات پیش فصل آرسنال با مدل موی عجیب خود حضور پیدا کرد اما بعدها فاش شد که وی به دلیل باختن شرطی که با «الکساندر لاکازت» هم تیمی خود بسته بوده، مجبور به تغییر رنگ موهایش شده است.

 

آینده ستاره ترک تبار اسبق تیم ملی آلمان در باشگاه لندنی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و گزارش‌هایی از ابراز تمایل باشگاه فنرباغچه ترکیه برای به خدمت گرفتن وی نیز منتشر شد که البته چندی بعد تیم ترکیه ای اعلام کرد که دستمزد اوزیل بالا بوده و آنها در حال حاضر استطاعت خرید وی را ندارد.

 

اوزیل سال گذشته و در میان تنشی که به اعتقاد وی ریشه ر رفتارهای نژادپرستانه مقامات فوتبالی آلمان داشت، از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد و تابستان سال جاری نیز با دعوت کردن از «رجب طیب اردوغان» به عنوان ساقدوش در مراسم ازدواج خود، بار دیگر جنجال آفرین شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------