ژکو: از ماندن در رم خوشحالم



اخبار,اخبار ورزشی,ژکو

مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم عنوان کرد از اینکه در این تیم باقی مانده، خوشحال است.

به گزارش ایسنا، ژکو فصل قبل با اسپالتی عملکرد درخشانی در رم داشت و توانست ۳۳ گل به ثمر رساند اما در فصل جاری در گلزنی عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داده است. این بازیکن بوسنیایی یکی از گزینه‌های تیم چلسی در نقل و انتقالات زمستانی بود ولی ترجیح داد تا در تیم رم باقی بماند.

 

ادین ژکو درباره حضور در رم گفت: من تایید می‌کنم که صحبت‌هایی با تیم چلسی صورت گرفت و باشگاه مذاکراتی درباره خروج من و رفتن به لندن انجام داد ولی در نهایت خوشحال هستم که در رم باقی ماندم. دوست داشتم تا در تیم بمانم و به تیمم کمک کند تا در ادامه فصل بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. من خیلی از باشگاه تشکر می کنم که من را گزینه خود دانستند و ابراز خوشحالی می کنم که این باشگاه بزرگ به دنبال من بود ولی من از بودن در رم احساس خوبی دارم.

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: من از بودن در رم به خود می بالم چون فرزندانم در این شهر به دنیا آمدند و من اینجا پدر شدن را تجربه کردم و به همین خاطر به شهر رم تعلق خاطر دارم. رم همیشه در قلب من خواهد بود و امسال هم تمام تلاش خودم را به کار خواهم بست تا بتوانم در تیم خودم بدرخشم و به رم کمک کنم تا در لیگ بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------