تابش: سقوط ۲ باشگاه بهتر از تأخیر ۳ ماهه در آغاز مسابقات است



اخبار,اخبار ورزشی,تابش

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی است، رقم قرارداد مهاجم برزیلی این تیم در فصل جاری پایین‌تر از فصل گذشته است.

مسعود تابش در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و هم‌اکنون در اردوی ترکیه تمرینات خود را دنبال می‌کند. این اردو برای تیم راضی‌کننده بوده است و بازیکنان در روز دو بار به تمرین می‌پردازند. همچنین تیم چند بازی تدارکاتی در این اردو با تیم‌های ترکیه‌ای خواهد داشت که اتفاقاً همه‌ی این تیم‌ها جزو باشگاه‌های مطرح و خوب این کشور به حساب می‌آیند.

 

وقتی استقلال و پرسپولیس به توصیه وزارت گوش ندادند, ما بدهیم؟

وی درباره انتقاداتی که نسبت به برگزاری اردوی خارج از کشور به سپاهان می‌شود, خاطر نشان کرد: فقط ما به اردوی خارجی نرفتیم و تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم از این فرصت استفاده کرده‌اند. البته وزارت ورزش توصیه کرده بود که تیم‌ها به اردوی خارجی نروند! وقتی استقلال و پرسپولیس که مستقیماً زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند به اردوی خارج از کشور می‌روند, آن وقت فقط ما نباید به اردوی خارجی برویم؟! ما از مدت‌ها قبل این برنامه را ریخته بودیم و می‌خواستیم که در چند بازی تدارکاتی خارجی شرکت کنیم.

 

این فصل جوانان بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: البته ما اردوی خوبی نیز در کردان کرج برگزار و با تیم‌های پدیده, پیکان و بادران بازی کردیم. خدا را شکر تیم خیلی خوب آماده شده است و ما براساس نیاز کادر فنی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ما هم از این موضوع راضی هستیم و مطمئن باشید در فصل پیش رو جوانان بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم.

 

ممکن است 2 بازیکن دیگر جذب کنیم

وی با بیان اینکه «کی‌روش استنلی فردا شب (یکشنبه) به اردوی سپاهان در ترکیه اضافه خواهد شد.»، درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه سپاهان توضیح داد: اگر درخواستی از سرمربی تیم به ما برسد شاید یک یا دو بازیکن دیگر جذب کنیم. اولویت‌مان جذب بازیکن ایرانی است، اما ما هنوز یک سهمیه بازیکن آسیایی خالی داریم و می‌توانیم در صورت لزوم اقدام کنیم. خوشبختانه در سپاهان برخی از بازیکنان چندپسته هستند و می‌توانیم نقاط خالی‌مان را پر کنیم. برای جذب بازیکن جدید هیچ عجله‌ای نداریم و هر زمان که احتیاج داشته باشیم، اقدام خواهیم کرد.

 

قرارداد کی‌روش را نسبت به فصل گذشته ارزان‌تر بستیم!

تابش درباره اینکه گفته می‌شود کی‌روش با قرارداد سنگینی در سپاهان مانده است, یادآور شد: اصلاً این‌طور نیست و قرارداد جدید کی‌روش با توجه به دو ساله بودنش, از فصل گذشته مناسب‌تر و ارزان‌تر است. ارقامی عجیب و غریب برای قرارداد کی‌روش مطرح می‌شود, اما این قرارداد کجا و با کی امضا شده است؟! ما قرارداد خیلی خوبی با کی‌روش امضا کرده‌ایم و کاملاً راضی هستیم.

 

در ورزشگاه نقش جهان اقدامات خیلی خوبی انجام شده است

وی درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان و اینکه آیا الزامات جدید فدراسیون فوتبال رعایت شده است یا خیر, خاطرنشان کرد: در ورزشگاه ما اقدامات خیلی خوبی انجام شده و همین الان نیز اقداماتی در حال انجام است. همان‌طور که قبلاً گفتم, قرارداد نصب گیت‌های الکترونیکی, شماره‌گذاری صندلی‌ها و بلیت الکترونیکی امضا شده و در حال اجراست. ما برای ورزشگاه چند جاده دسترسی اضافه کردیم و اقدامات خوبی به صورت مطلوب انجام شده است.

 

موافق تأخیر در آغاز یا برگزار نشدن مسابقات لیگ نیستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه ممکن است مسابقات لیگ به دلیل آماده نشدن ورزشگاه‌ها با تأخیر برگزار و یا به کل برگزار نشود, یادآور شد: با اینکه قرار باشد لیگ به طور کل برگزار نشود, موافق نیستیم, چون تیم‌ها سرمایه‌گذاری کردند و آماده رقابت شده‌اند، اما اگر قرار است به دلیل آماده شدن ورزشگاه‌ها لیگ با چند روزی تأخیر برگزار شود, این بلامانع است. با این حال با اینکه قرار باشد مسابقات چند ماه تأخیر داشته باشد و یا اینکه به کل برگزار نشود, اصلاً موافق نخواهیم بود.

 

اگر تأخیر در آغاز مسابقات به ماه کشیده شود, همه چیز به‌هم می‌خورد

وی با بیان اینکه «تیم‌ها خودشان را براساس برنامه‌ای که ارائه شده است آماده کرده‌اند.»، تأکید کرد: به ما گفتند که لیگ از 12 مرداد آغاز می‌شود. چند روز تأخیر اشکالی ندارد، اما اگر این تأخیر به ماه کشیده شود, همه چیز به‌هم می‌خورد، چون همه‌ی تیم‌ها براساس تاریخ اعلام شده اردو‌ها را برگزار و خودشان را آماده کرده‌اند.

 

سقوط 2 باشگاه بهتر از تأخیر 3 ماهه در آغاز مسابقات است

تابش در پاسخ به این سؤال که اگر لیگ با تأخیر طولانی مدت آغاز شود, عکس‌العمل باشگاه سپاهان چه خواهد بود, گفت: چه دلیلی دارد که لیگ با تأخیر زیاد برگزار شود؟ مگر قرار نبود اگر تیمی ورزشگاهش را آماده نکند, بازی‌هایش به استان‌های مجاور برود؟ مگر شوخی است که آغاز لیگ چند ماه به عقب بیفتد؟! ما با این موضوع صد درصد مخالف هستیم. نمی‌خواهم نام باشگاه خاصی را ببرم و منظورم به هیچ تیم خاصی نیست, اما اگر دو باشگاه‌ به دلیل نداشتن شرایط مناسب به لیگ دسته اول سقوط کنند بهتر از این است که لیگ بخواهد با تأخیر سه ماهه برگزار شود.

 

حاج‌صفی رضایت‌نامه بگیرد، قدمش روی چشم ماست

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره اینکه آیا احتمال دارد این باشگاه با توجه به شرایط مالی نه چندان خوب باشگاه تراکتورسازی برای جذب احسان حاج‌صفی اقدام کند, ابراز داشت: فکر می‌کنم احسان هنوز با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و نمی‌تواند به سپاهان بیاید. با این حال اگر او بتواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، قدمش روی چشم ماست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------