مهدی شریفی از پرسپولیس جدا می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی شریفی

مهاجم پرسپولیس با تصمیم سرمربی آرژانتینی این تیم از جمع سرخ پوشان جدا می‌شود.

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون دو روز قبل و پس از دیدار پرسپولیس و سایپا اعلام کرده بود اگر قرار به کنار گذاشتن بازیکن دیگری از تیمش باشد، دو روز دیگر و پس از دیدار برابر نیروی زمینی تهران این کار را انجام خواهد داد و نفر بعدی که از پرسپولیس جدا خواهد شد را معرفی می‌کند.

 

کالدرون چندی پیش سروش رفیعی و شایان مصلح را از لیست پرسپولیس کنار گذاشت و به باشگاه معرفی کرد که انتظار می‌رفت باتوجه به محدودیت در لیست سرخ پوشان، نفر سومی نیز به این جمع اضافه شود و اکنون این اتفاق رخ داد و مرد آرژانتینی یک مهاجم را در فهرست خروجی قرار داد.

 

مهدی شریفی که سال گذشته با سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی به پرسپولیس آمد و در نیم‌فصل دوم چهار بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، با تصمیم غیرمنتظره کالدرون به‌عنوان سومین بازیکنی معرفی شد که از این باشگاه جدا می‌شود.

 

در حالی که پرسپولیس کمبود بازیکن در راس خط حمله دارد، به نظر می‌رسید کالدرون سومین خروجی سرخ پوشان را در پست دیگری انتخاب کند ولی او تصمیم گرفت شریفی در اختیار باشگاه بگذارد و به او عنوان کند علاقه‌مند است این مهاجم به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------