زرینچه: آقای مجری، شبکه ۳ را با کوچه و خیابان اشتباه گرفته بود



اخبار,اخبار ورزشی,زرینچه

ماجرایی که صبح شنبه در شبکه ۳ رخ داد، واکنش بسیار تند هواداران و مسئولان استقلال را در پی داشت.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم مواضع تندی علیه حرف‌های مجری شبکه ۳ بر زبان آورد و از حق تیمش دفاع کرد. حرف‌های سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی را مرور می‌کنیم.

 

* حرف‌هایی که مجری شبکه ۳ صبح شنبه بر زبان آورد، باعث ناراحتی شدید استقلالی‌ها شده است. نظر شما در این رابطه چیست؟

من این برنامه را دیدم و واقعاً هم ناراحت شدم. تلویزیون جایگاهی به مراتب فراتر از چنین رفتاری است. استقلال، پرسپولیس و... هم ندارد. همه تیم‌ها محترمند و هواداران‌شان نیز عزیز. تلویزیون رسانه‌ای است که باید یکسری افراد دانشمند را دعوت کند تا روش‌های زندگی بهتر را به مردم آموزش بدهند. مجریان هم باید بدانند در چه مقامی هستند و چه حرف‌هایی بر زبان می‌آورند. این آقای مجری شبکه ۳ را با کوچه و خیابان اشتباه گرفته بود. 

 

* باشگاه استقلال هم اعلام کرده تا زمان عذرخواهی رسمی صدا و سیما، این رسانه را تحریم می‌کند. 

بله، مدیریت این تصمیم را گرفته و اجرا هم می‌شود. درست است که در تلویزیون شبکه‌های مختلف وجود دارد، ولی مدیریت آن بر عهده یک نفر است. تا زمانی که مشکل فوق حل نشده و از استقلال عذرخواهی نشود به هیچ کدام از بازیکنان اجازه حضور در برنامه فوق را نخواهیم داد. 

 

* داستان توقیف لوگوی باشگاه نیز خیلی سر و صدا کرده است. ماجرا حل می‌شود؟

بله، قضیه لوگو حل می‌شود. مردم نگران نباشند. مدیران باشگاه به فکر هستند. باور کنید همه ما به لوگوی باشگاه تعصب داریم و اجازه نمی‌دهیم از دست‌مان برود. 

 

* نتایج استقلال در دیدار‌های تدارکاتی بسیار مطلوب است. این روند در مسابقات رسمی هم تداوم پیدا می‌کند؟

با این جدیتی که من در بچه‌ها می‌بینم ان‌شاءا... در مسابقات رسمی هم نتایج خوبی کسب می‌کنیم تا دل همه هواداران شاد شود. نقاط ضعف باقی مانده را نیز تا زمان آغاز فصل جدید مسابقات مرتفع خواهیم کرد. 

 

* به نظرتان آندره‌آ استراماچونی همان مربی‌ای است که بتواند استقلال را به قهرمانی برساند؟

به هر حال بازی‌های رسمی با دوستانه متفاوت است، هم برای ما و هم برای رقبا. این که چطور تیم را ارنج کنیم و چه تدابیری در لحظات حساس اتخاذ شود بسیار مهم است، ولی در مجموع استراماچونی طی این روز‌ها نشان داده که جدیت دارد و امیدوارم استقلال را به موفقیت برساند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------