قرارداد امید ابراهیمی با الاهلی قطر فسخ شد/ گل محمدی به دنبال ستاره سابق استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,امید ابراهیمی
باشگاه الاهلی قطر قرارداد امید ابراهیمی، ملی‌پوش ایرانی‌اش را فسخ کرد.

به گزارش تسنیم، روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروز خود (دوشنبه) نوشت: باشگاه الاهلی دوحه برای ثبت قرارداد شین لوری، مدافع استرالیایی در فدراسیون فوتبال قطر به عنوان چهارمین سهمیه بازیکنان خارجی به توصیه باریرا، سرمربی اسپانیایی خود قرارداد امید ابراهیمی، هافبک ایرانی را پس از توافق دوجانبه فسخ کرد.

 

امید ابراهیمی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر برای الاهلی بازی کرد و در اردوی یش‌فصل این تیم در هلند نیز حضور یافته بود.

 

یحیی گل محمدی ستاره استقلالی را می‌خواهد

امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش کشورمان که چندی پیش اعلام شد در برنامه‌های فصل آینده الاهلی قطر جایی ندارد، در طول چند روز اخیر صحبت‌هایی با چند تیم لیگ برتری برای بازگشت به فوتبال ایران داشته و به نظر می‌رسد ماجرای پیوستنش به شهر خودرو جدی‌تر از سایرین باشد.

 

در همین راستا خبر می‌رسد ابراهیمی فردا سفری به مشهد خواهد داشت و با مدیران باشگاه شهر خودرو مذاکرات نهایی خود را انجام می‌دهد تا در صورت توافق قرارداد همکاری میان طرفین امضا شود.

 

ابراهیمی دوست داشت در صورت امکان در بازگشت به لیگ برتر در استقلال یا سپاهان فوتبالش را دنبال کند ولی این دو تیم در پست او به بازیکن جدید نیازی ندارند و به همین خاطر شانس شهر خودرو برای جذب او بالا رفت.

 

گفته می‌شود مهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال و دروازه‌بان شهر خودرو که رابطه خوبی با ابراهیمی دارد در متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم نقش موثری داشته است.

 

در صورتی که این انتقال انجام شود، شهر خودرو در فصل جدید با وجود بازیکنانی مثل رحمتی،‌ سروش رفعیی و امید ابراهیمی به یکی از تیم‌های پر مهره لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------