برانکو مجبور به عذرخواهی شد



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو
برانکو ایوانکوویچ از هواداران الاهلی بابت نتایج این چند وقت اخیر عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، تیم فوتبال الاهلی عربستان که به تازگی توسط برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هدایت می شود بعد حذف از لیگ قهرمانان آسیا توسط رقیب دیرینه یعنی الهلال، شب گذشته نیز هفته اول لیگ عربستان را با تساوی خانگی مقابل یک حریف نه چندان قدرتمند شروع کرد.

 

همین اتفاق باعث شد که از دیشب انتقادها از برانکو ایوانکوویچ به اوج برسد. حتی در خبرها آمد که مسئولان باشگاه عربستانی قصد دارند طی این چند روز موضوع ابقا و یا اخراج سرمربی کروات را بررسی کنند. در همین رابطه برانکو هم تنها راه پیش رو را عذرخواهی از هواداران الاهلی دیده و گفته: از نتیجه حاصل شده متاسف و ناراحت هستم.از همه بابت این نتیجه عذر می‌خواهم. مرتکب یکسری اشتباهات در خط میانی شدیم.در بازی‌های بعدی حتما آن را جبران می‌کنیم.

 

باید دید این حرف ها هواداران و مسئولان باشگاه الاهلی را متقاعد می کند به برانکو فرصت بیشتری برای بازی های آینده بدهند یا خیر؟ نکته قابل توجه اینجاست که برانکو در پرسپولیس هم فصل اول کارش را خیلی بد شروع کرد اما در ادامه در همان فصل نایب قهرمان لیگ برتر و در سه فصل بعدی به صورت متوالی قهرمان لیگ برتر شد و در آسیا هم به موفقیت های زیادی رسید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------