آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آذری: از چند باشگاه پیشنهاد دارم/ برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,سعید آذری
مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید از چند باشگاه برای مدیرعاملی پیشنهاد دارد اما فعلا قصد دارد مدتی در کنار خانواده‌اش باشد.

سعید آذری، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی‌اش از این باشگاه اظهار کرد:‌ یک جابجایی ساده بود که حق هر سازمانی است.

 

او درباره صحبت‌های که راجع به مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس و استقلال می‌شود بیان کرد: یک مدیرعامل با سابقه من، وقتی از سازمانش جدایش می‌کنند، برای بقیه باشگاه‌ها جذابیت دارد. چند باشگاه با من صحبت کرده‌اند ولی اسمی از آن‌ها نمی‌برم. البته فعلا برنامه من این است که مدتی با خانواده‌ام باشم و صبر کنم تا ببینیم قسمتم چیست.

 

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا زمان مدیرعاملی او در ذوب‌آهن، مدیران کارخانه و هیات مدیره به دنبال برکناری منصوریان بودند یا خیر، گفت: من در جریان این مسائل نیستم و سعی می‌کنم وقتی از جایی می‌روم در کارهای اجرایی‌اش دخالت نکنم. به عنوان هوادار ذوب‌آهن و کسی که حدود ۴۰ سال پیراهن این باشگاه را به تن کرده تنها کاری که می‌توانم بکنم آرزوی سلامتی و پیروزی برای این باشگاه است. برای همه بازیکنان و مدیریت آرزوی موفقیت دارم. مسائل ذوب‌آهن دیگر به من ارتباطی ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------