آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

موندودپورتیوو: بازگشت نیمار به بارسلونا منتفی شد



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار
نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که با رد پیشنهاد مالی جدید پی اس جی، عملا بازگشت نیمار به بارسا را باید منتفی دانست.

به گزارش ورزش سه، باشگاه بارسلونا دقایقی پیش پیشنهاد جدید پی اس جی برای انتقال نیمار را رد کرد و به این ترتیب باید بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ را عملا منتفی دانست.

 

روز گذشته در موناکو و پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان، ملاقاتی بین ناصر الخلیفی و جوزپ ماریا بارتومئو سران دو باشگاه پی اس جی و بارسلونا صورت گرفت و دو طرف در مورد انتقال نیمار صحبت کردند.

 

بارسا سه شنبه شب و در نشست دوم خود با پی اس جی پیشنهاد 130 میلیون یورو بعلاوه انتقال دائمی راکیتیچ و قرضی دمبله و تودیبو را ارائه داده بود که این پیشنهاد توسط باشگاه فرانسوی رد شد؛ چرا که فرصت کافی برای جلب رضایت راکیتیچ و دمبله نداشتند.

 

در جلسه دیروز الخلیفی پیشنهاد دیگری به بارسلونا ارائه دادو بارتومئو برای پاسخ به آن زمان خواست. طبق ادعای موندودپورتیوو و پس از بررسی دقیق پیشنهاد پی اس جی، تصمیم بر این شد تا به آن پاسخ منفی داده شود.

 

پی اس جی روی نیمار 215 میلیون یورو قیمت گذاشته است و علاوه بر انتقال سه بازیکن بارسا، مبلغی بسیار بالاتر از 130 میلیون یورو را طلب کرده بود. در نهایت سران بارسا به این نتیجه رسیدند که قبول این پیشنهاد باعث بر هم خوردن توازن مالی باشگاه خواهد شد و به آن پاسخ رد دادند.

 

به این ترتیب عملا بازگشت نیمار به بارسا را باید منتفی دانست مگر اینکه تا روز دوشنبه پی اس جی از مواضع خود پایین بیاید که البته احتمال آن اندک است. الخلیفی روز گذشته به بارتومئو گفته بود که تیم های دیگری هم خواهان نیمار هستند و هرچند نام این تیم ها فاش نشده؛ ولی بدون شک با توجه به کناره گیری رئال، منظور او یوونتوس بوده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------