آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

بهاروند: مربیان و بازیکنان حق دارند از توپ‌های لیگ برتر ایراد بگیرند



اخبار,اخبار ورزشی,بهاروند
رئیس سازمان لیگ، سال ۱۳۹۷ را بهترین سال فوتبال ایران دانست.

به گزارش تسنیم، حیدر بهاروند پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و با نظم خوبی برگزار شد.

 

وی درباره عدم کارایی سیستم بلیت‌فروشی و تجهیزات مورد نیاز ورزشگاه‌ها گفت: این کار در 40 سال انجام نشده و ساختار مورد نظر در این مدت اصلاح نشده است. انتظار دارید پس از سه ماه یا یکی دو بازی همه چیز درست شود؟ ممکن است این اتفاقات در چهار یا پنج بازی آینده هم ادامه داشته باشد. در اکثر ورزشگاه‌ها شرایط خیلی بهتر شده است.

 

رئیس سازمان لیگ درباره اعتراض‌ها به توپ مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: توپی که ما خریدیم، استاندارد بوده و متعلق به شرکتی معروف است. ما از این شرکت، توضیحاتی خواستیم که آنها به ما ارائه می‌دهند و ما هم این توضیحات را به تیم‌ها می‌گوییم، اما متأسفانه می‌گویند از توپ سال گذشته، 30 تا 40 هزار توپ غیراصل آوردند که روی دست‌شان مانده و حالا از آنها استفاده می‌کنند. این اصلاً درست نیست. در مجموع بازیکنان و مربیان حق دارند که از توپ ایراد بگیرند و ما به آنها حق می‌دهیم.

 

بهاروند درخصوص عدم شرکت مربیانی چون آندره‌آ استراماچونی در نشست‌های خبری خاطرنشان کرد: سازمان لیگ برحسب قوانین، جرایمی برای سرمربیان غایب در نشست‌های خبری در نظر می‌گیرد. این موضوع در آیین‌نامه انضباطی مسابقات پیش‌بینی شده که اگر مربیان در نشست خبری حاضر نشوند، چقدر باید جریمه پرداخت کنند.

 

وی در مورد منع خبرنگاران از فیلمبرداری از میکسدزون گفت: در این خصوص با مدیران سازمان اقتصادی صحبت کنید که انشاءالله حل می‌شود.

 

رئیس سازمان لیگ درباره عدم پخش زنده مراسم برترین‌های فوتبال و در پاسخ به این پرسش که آیا از برگزاری این مراسم، راضی بوده است یا خیر، اظهار داشت: از اینکه مراسم خلاصه‌تر برگزار شد راضی هستم، اما از برگزاری دیرهنگام آن خیر. قرار بود مراسم از صداوسیما پخش شود، اما متأسفانه یک ساعت و خرده‌ای تأخیر داشتند که باز هم پخش نشد وگرنه مراسم سر وقت برگزار می‌شد. ریالی به هتل بدهکار نبودیم و بحث آن مطرح نبود. اصلاً این امکان وجود دارد که 100 میلیون تومان ساعت 5 بعدازظهر پرداخت کنید؟

 

بهاروند درخصوص عدم تخصیص سکوهای مورد نظر به تماشاگران پرسپولیس عنوان کرد: سکوها زیاد بود و هواداران پرسپولیس هم کمتر به ورزشگاه آمده بودند که این سکوها پُر هم نشد. من دیر به ورزشگاه رسیدم، اما هواداران پرسپولیس می‌توانستند جایگاهی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، پُر کنند.

 

وی درمورد پرونده‌های اسپانسرهای سازمان لیگ و در پاسخ به پرسشی درمورد آورده سازمان اقتصادی این سازمان در سال 97 تصریح کرد: کمیته بازاریابی داشته‌ایم و جزئیات را به باشگاه‌ها و مدیران عامل باشگاه‌ها به صورت کتبی اعلام کردیم که می‌توانید از آنها سوال کنید. شک نکنید سال 97 بهترین سال فوتبال ما بود چون شرکت‌هایی که 10، 12 سال حق فوتبال را می‌خوردند، دیگر نتوانستند چنین کاری کنند. باید بگویم درباره شرکت‌هایی که اسپانسر مسابقات بوده‌اند، هیچ پرونده‌ای نداریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------