نیمار: این آخرین فصل حضورم در پاری سن ژرمن است



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار
نیمار در نهایت به این نتیجه رسید که یک فصل دیگر در پی اس جی بماند ولی به اطلاع ناصر الخلیفی رسانده است که تابستان آینده از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، امروز تیتر یک نشریه اکیپ به نیمار و ماندنی شدن او در پی اس جی اختصاص دارد. ستاره برزیلی پس از دو ماه پرتنش و شایعات فراوان در مورد آینده اش بالاخره تصمیم گرفت در پی اس جی بماند اما این به معنای ماندنی شدن او تا پایان قراردادش نیست.

 

طبق ادعای اکیپ، نیمار پس از اینکه متوجه شد بارسلونا از لحاظ اقتصادی توانایی جذب او را ندارد و موضع پی اس جی نیز برگشت ناپذیر است، تصمیم گرفت یک سال دیگر بماند ولی به باشگاه پاریسی و شخص الخلیفی(مدیر باشگاه) اعلام کرده است که فصل بعد بار دیگر برای جدایی تلاش خواهد کرد و این آخرین فصل حضورش در پی اس جی خواهد بود. 

 

نیمار این موضوع را به اطلاع هم تیمی هایش در پی اس جی و نیز دوستان نزدیکش در بارسلونا از جمله مسی نیز رسانده است. ستاره برزیلی روز گذشته پس از تماس خاویر بورداس(از مدیران بلندپایه بارسا) و اطلاع از اینکه بارسا از جذب او دست کشیده، شرایط روحی بسیار نامطلوبی داشت و در نهایت مجبور به اتخاذ تصمیمی شد که به هیچ عنوان موافق آن نبود.

 

برونو سالومون خبرنگار رادیو فرانسه نیز امروز ادعا کرد که نیمار به او گفته است، فصل جاری همه توانش را در زمین برای موفقیت پی اس جی خواهد گذاشت اما سال بعد بار دیگر برای بازگشت به بارسا تلاش خواهد کرد. همان تیمی که بین سال های 2013 تا 2017 بهترین روزهای فوتبالی اش را در آن پشت سر گذاشت.

 

نشریه لوپاریزین به نقل از یکی از افراد نزدیک به نیمار نیز گزارش داد که پروسه بازگشت او به بارسا متوقف نشده بلکه فقط یک سال به تاخیر افتاده است.

 

نیمار امروز پاریس را به مقصد ایالات متحده ترک می کند تا در اردوی تیم ملی برزیل شرکت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت پیش از آن، آخرین تصمیمش را به اطلاع مدیران پی اس جی برساند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------