دیدار صمیمانه گرشاسبی با انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار گرشاسبی و انصاری‌فرد
وزیر کار و امور بازنشتگی انگلیس در میان تنش‌ها و بحرانی که نخست‌وزیر این کشور پیرامون خروج از اتحادیه اروپا با آن روبرو است، از سمت خود و حزب محافظه کار کناره گیری کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) در محل این باشگاه حضور یافت و ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمدحسن انصاری‌فرد، انتخاب وی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را به وی تبریک گفت و برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

 

گرشاسبی در جریان این دیدار صمیمانه به انصاری‌فرد گفت: از انتخاب جنابعالی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان یک فوتبالیست اخلاق‌مدار سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی که از تجربیات مدیریتی برخورد هستید، بسیار خوشحال شدم. به توانمندی‌های شما واقفم و برای‌تان در این مقطع خاص از باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

 

وی افزود: می‌دانم که پرسپولیس در قهرمانی‌ها هت‌تریک کرده و تکرار این موفقیت‌ها نیاز به همدلی و حمایت همه جانبه هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس دارد و بنده هم به عنوان عضوی از این خانواده، هر کمکی که از دستم بر بیاید برای سربلندی پرسپولیس دریغ نخواهم کرد و صادقانه و صمیمانه در خدمت شما هستم.

 

انصاری‌فرد ضمن تشکر از حضور گرشاسبی، به وی گفت: پرسپولیس در زمان مدیریت شما روزهای خوبی را سپری کرد. این موفقیت‌ها هواداران را سربلند کرده است و همان‌طور که گفتید، تلاش و تکرار آن نیاز به حمایت همه جانبه هواداران از تیم و باشگاه دارد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: آقای کالدرون به عنوان سرمربی جدید نیاز به زمان دارد و هواداران این را درک می‌کنند و من خوشحالم که این همدلی را در خانواده بزرگ پرسپولیس و مدیرانی چون شما می‌بینم.

 

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: از حضورتان در باشگاه ممنونم و حتماً از تجربیات همه عزیزان به نوعی باید استفاده کنیم تا ان‌شاءالله پرسپولیس بتواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------