ویلموتس: مقابل هنگ‌کنگ با حفظ توپ به دنبال گلزنی هستیم/آمده‌ایم 3 امتیاز را بگیریم



اخبار,اخبار ورزشی,ویلموتس
سرمربی تیم ملی ایران گفت: به هنگ کنگ آمده‌ایم تا با پیروزی 3 امتیاز را بدست آوریم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی مقابل هنگ کنگ عنوان کرد :اول به همه سلام می‌گویم.ما به این دلیل زودتر به هنگ کنگ آمدیم که با جو و شرایط آب و هوایی آشنا شویم و این اتفاق هم رخ داد. شرایط آماده سازی در تهران و هنگ کنگ خیلی خوب بود.

 

وی درباره روند تیم ملی ایران پس از حضورش گفت: در ابتدا سعی کردم بنا را بر قابلیت‌های بازیکنان تیم بگذارم.ما سعی می‌کنیم حفظ توپ کنیم و فرصت گلزنی به دست بیاوریم. بازی سوریه و کره جنوبی در این مسیر خیلی کمک کرد تا با بهره بردن از این روش حفظ توپ کنیم و موقعیت گل بسازیم.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که شرایط امنیتی هنگ کنگ را چگونه ارزیابی می کند و آیا مشکلی از این بابت وجود داشته یا نه، گفت: ما اینجا چیز خاصی ندیدم. به هنگ‌کنگ آمدیم که فوتبال خوبی بازی کنیم‌ و سه امتیاز را بگیریم. موضوعی که به فوتبال ربطی ندارد به ما ارتباطی ندارد.

 

ویلموتس در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفته بود داور بازی فردا در یکی از مسابقات لیگ ژاپن دچار اشتباه فاحشی شده عنوان کرد: صادقانه بگویم که هم روزنامه نگاران هم داوران و هم مربیان می‌توانند دچار اشتباه شوند.

 

حاج‌صفی: زمان کی‌روش بیشتر به فکر امور دفاعی بودیم و اکنون برنامه‌های تهاجمی داریم

احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از بازی مقابل هنگ کنگ عنوان کرد: به همه سلام دارم. قبل از هر چیز فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت می گویم. شرایط تیمی ما در روزهای اخیر روز به روز بهتر شده و تیم صد در صد برای بازی فردا آماده است‌.

 

وی درباره اینکه آیا مشکل امنیتی در هنگ کنگ وجود داشته گفت: از لحاظ امنیتی ما هیچ مشکلی ندیدیم. مردم هنگ کنگ مهربان هستند. همه چیز برای بازی خوب پیش رفته است.

 

حاج صفی در پاسخ به پرسشی درباره تفاوت تیم ملی نسبت به زمان کی روش گفت:در زمان کی روش بیشتر فکر ما در امور دفاعی بود ولی الان بیشتر به فکر برنامه های تهاجمی هستیم. خوشبختانه این موضوع جواب داده و فردا هم به فکر یک بازی تهاجمی خواهیم بود‌.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------