رضاوند: دوست دارم خانواده‌ام به ورزشگاه بیایند



اخبار,اخبار ورزشی,آرش رضاوند

استقلال در 2 هفته ابتدایی لیگ برتر 5 امتیاز از دست داد ولی بازیکنان و کادر فنی این تیم در تلاش هستند تا خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند. آنها در هفته سوم لیگ برتر باید برابر نفت مسجد‌سلیمان قرار بگیرند و پیروزی در این بازی می‌تواند استقلال را در آستانه داربی در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دهد.

 

آرش رضاوند روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان در ارتباط با شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ داد.

 

شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

وضعیت ما خوب است و آماده بازی با نفت مسجدسلیمان می‌شویم. این درست است که در 2 هفته ابتدایی فقط یک امتیاز گرفتیم ولی تیم بدشانسی بودیم که در هر 2بازی موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم و در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. برای فصل جدید بازیکنان زیادی از استقلال جدا شده‌اند و با آمدن استراماچونی تیم جدیدی تشکیل شده که حداقل 4،3 هفته برای هماهنگی نیاز به زمان است. مطمئن هستم این تیم در آینده نتایج خوبی می‌گیرد.

 

در این چند هفته رسانه‌های ایتالیایی به این موضوع اشاره کردند که استراماچونی دنبال راهی برای جدایی از استقلال است. آیا این مربی در تمرینات انگیزه لازم را دارد؟

استراماچونی یک مربی حرفه‌ای است و می‌بینید که الان در ایران است و کارش را انجام می‌دهد. او به هیچ عنوان بی‌انگیزه نیست و می‌خواهد در استقلال کارهای بزرگ انجام دهد. نمی‌دانم در ایتالیا چه چیزهای می‌نویسند ولی ما می‌بینیم که استراماچونی با انگیزه بالایی کارش را انجام می‌دهد.

 

در مصاحبه‌ای گفته بودی که استقلال به‌دلیل عدم‌قهرمانی در چند سال اخیر تحت فشار است. آیا این موضوع به تیم آسیب نخواهد زد؟

واقعا نتیجه نگرفتن روی بازیکنان تأثیر خودش را گذاشته ولی هواداران باید از تیم حمایت کنند و ما از حمایت آنها روحیه می‌گیریم. لیگ امسال نوسان زیادی دارد و ۲۸ هفته از آن باقی مانده است. ما می‌توانیم خیلی زود خودمان را به جمع مدعیان قهرمانی برسانیم.

 

چرا استقلال اینقدر حاشیه دارد؟

تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند، خصوصا زمانی که در چند بازی نتیجه نمی‌گیرند.

 

فکر نمی‌کنی با این شرایط کار سختی در داربی داشته باشید؟

فعلا هفته سوم باقی‌مانده و باید تمرکزمان را برای بازی با مسجدسلیمان بگذاریم. هر وقت این بازی تمام شد، به وقتش به داربی می‌پردازیم. در آستانه داربی، پیروزی در مسجدسلیمان خیلی مهم است و قطعا باید 3امتیاز این بازی را بگیریم.

 

در بازی با فولاد 10 دقیقه بازی کردی و این نخستین بازی رسمی تو برای استقلال بود. فکر می‌کنی چه زمانی به ترکیب ثابت برسی؟

بازی در تیم‌های بزرگ چالش خاص خودش را دارد، بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند و رقابت زیاد است. مهم نتیجه گرفتن استقلال است اما بازی‌های زیادی باقی مانده و به همه بازی می‌رسد. در فوتبال اروپا هم وقتی بازیکنان به تیم‌های بزرگ می‌روند ممکن است در ابتدا بازی نکنند، من هم تلاش می‌کنم تا خیلی زود خودم را به ترکیب اصلی برسانم.

 

در مورد اتفاق تلخی که برای یکی از هواداران استقلال رخ داد چه صحبتی داری؟

همه ما بابت این مسئله ناراحت هستیم و باید به خانواده سحر خدایاری تسلیت بگویم که داغ سنگینی را تحمل می‌کنند. امیدوارم شرایط طوری مهیا شود که بانوان هم در ورزشگاه‌ها حاضر شوند تا بازی‌ها را تماشا کنند. من هم دوست دارم خانواده‌ام به ورزشگاه بیایند و بازی‌هایم را از نزدیک تماشا کنند. امیدوارم همه ما در کنار هم از فوتبال لذت ببریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------