استراماچونی: بازیکن تمام عیار نداریم/ استقلال می‌تواند موفق شود



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما فقط با یک مهاجم اصلی بازی می‌کنیم که آن دیاباته است چون در واقع یک بازیکن تمام عیار نداریم.

به گزارش فارس، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: من با خانواده هوادار استقلال که از دنیا رفته ابراز همدردی می‌کنم. 

 

* استقلال فردا بازی سختی دارد

وی افزود: فردا بازی سختی داریم و بازی قبل نفت مقابل تراکتور را دیدم و آنها خیلی خوب کار کردند، حتی با وجودی که بازی قبل را عقب بودند ولی امیدشان را از دست ندادند و کارشان را به نحو احسن انجام دادند. بازیکنانی که از تیم پارس به این تیم آمدند اسکلت اصلی تیم نفت امسال هستند. آنها از تجربه محمد طیبی استفاده می‌کنند چون این بازیکن در تراکتور هم بازی کرده است.

 

*بازیکن مدنظرم که با آن شیوه بازی تیم را تغییر بدهم در اختیار ندارم

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه چرا تیمش با 2 مهاجم بازی می‌کند، گفت: من برنامه های خود را برای بازی دارم ولی یک مربی باید بهترین عملکرد را داشته باشد. ما در مسابقات آماده سازی در پیش فصل با روشی متفاوت بازی می‌کردیم و تیممان را هم با همین روش بستیم. ما فقط با یک مهاجم اصلی بازی می‌کنیم که آن دیاباته است چون در واقع یک بازیکن تمام عیار  نداریم. سیستمی که مد نظر شما است دو مهاجم می‌خواهد ولی ما فقط الان دیاباته را در اختیار داریم. اگر بازی اول و دوستانه استقلال را می دیدید متوجه می شدید که مرتضی تبریزی و محسن کریمی و سجاد آقایی فوروارد اصلی ما نیستند و نظر من این است که بازیکن مد نظرم را که به خاطرش شیوه بازی تیمم را تغییر بدهم در اختیار ندارم.

 

*شروع خوبی نداشتیم اما می‌توانیم موفق شویم

وی در خصوص اینکه چشم اندازش از تیم استقلال چیست؟ گفت: شما می‌دانید من قراردادی 2 ساله دارم و تلاش می‌کنم برای هر بازی بهترین برنامه را داشته باشم. ما با اینکه شروع خوبی نداشتیم ولی فکر می کنم می توانیم موفق شویم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------