ایران یک - استرالیا ۳/ تیم ملی والیبال کشورمان صدرنشین نشد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی والیبال ایران
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی از مرحله نخست مسابقات قهرمانی آسیا،‌ مقابل استرالیا تن به شکست داد.

به گزارش تسنیم، تیم ملي والیبال ایران در آخرین بازي از مرحله اول مسابقات قهرماني آسیا که در تهران در حال برگزاری هست به مصاف استرالیا رفت و با نتيجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد.

 

سعید معروف، امیر آمرزگار، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت ‌پور( لیبرو) بازیکن های آغاز کننده بازي در این دیدار بودند.

 

استرالیا بازي را با 2 امتیاز پیاپی آغاز کرد ولی دریافت های عالی بازیکن های ایران پاس های سعید معروف، سبب گردید تا وقت اضافه اول در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران به دست بیاید. استرالیا در ادامه با سرويس های خود و اسپک های توماس ادگار، فشار زیادی به تیم ایران وارد کرد ولی در پایان دریافت های خوب و بازیگردانی معروف، نتيجه 25 بر 22 را براي ایران رقم زد.

 

سرويس های بازیکنان استرالیا و اشتباهات بازیکن های ایران در ست دوم سبب شد تا وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8 بر 7 براي استرالیا رقم بخورد. استرالیا همچنان از سرويس های خود براي فشار آوردن بر تیم ایران بيش ترین بهره را می برد. دریافت های نخست به خوبی به دست معروف نرسید و ایران در پایان 25 بر 23 در ست دوم شکست خورد.

 

شرایط تیم ایران در ست سوم هم بهتر از استرالیا نبود. این موضوع را ميشد از لگدی که سید محمد موسوی به نیمکت ذخیره ها زد متوجه شد. سرويس های کاملا هدفدار بازیکن های استرالیا و حملات غیرموثر بازیکن های ایران، نتيجه را 25 بر 21 به سود رقیب رقم زد و بازیکن های را عصبی راهی ست چهارم کرد.

 

کولاکوویچ در فاصله بین دو ست بیشتر با فیاضی، عبادی پور و حضرت پور، دریافت کنندگان تیم خود صحبت کرد . ست چهارم با سرويس بدون بازگشت عبادی پور آغاز شد. استرالیا در ادامه ولی بهتر بازي کرد و فشار این تیم با دفاع روی تور عالی، توپگیری داخل میدان، بیش تر هم گردید. ایران ست چهارم را 25 بر 21 منتقل کرد.

 

سالن 12 هزار نفری ازادی امروز شاهد حضور تماشاگرانی به مراتب بیش از روزهای گذشته بود.

 

تیم های شرکت کننده در بیستمین دوره مسابقه ها قهرماني آسیا، روز دوشنبه را استراحت ميکنند و مرحله دوم مسابقه ها از روز سه شنبه شروع خواهد گردید.

 

تیم ایران در این مرحله به مصاف تیمهای نخست و دوم گروه C یعنی کشور چین و هند رو به رو خواهد گردید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------