اطری در ثانیه پایانی سهمیه المپیک گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,رضا اطری
نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با حذف از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، با برد دلچسب مقابل حریف بلاروس در ثانیه پایانی ضمن صعود به رده بندی موفق به کسب اولین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در قزاقستان، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که روز گذشته( پنج‌شنبه) و پس از شکست مقابل حریف روس راهی گروه بازنده‌ها شده بود، در این مرحله برابر بخابیار اردنبات دارنده مدال برنز جهان از مغولستان به روی تشک رفت و در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی شکست خورده بود، اینبار نیز از حریف امتیاز گرفت و او را در خاک نشاند و 2 امتیاز گرفت تا در نهایت با نتیجه 4 بر 4 پیروز این مبارزه شود.

 

اطری ضمن صعود به رده بندی موفق به کسب اولین  سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران شد. اطری برای کسب نخستین مدال خود در جهانی بزرگسالان باید برابر کومار راوی از هند به روی تشک برود.

 

در جریان رقابت های دیروز رضا اطری پس از کسب دو پیروزی مقابل نمایندگان بلاروس و کره‌شمالی، برابر زائور اوگویف قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان از روسیه با حساب ۲ بر ۰ شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن رقیبش، راهی گروه بازنده‌ها شد.

 

امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز نخست بود که پس از پیروزی برابر حریفی از ترکمنستان، در دومین مبارزه به والدس از کوبا ۱۳ بر ۹ باخت و با حذف از این رقابت‌ها، نتوانست سهمیه المپیک را برای ایران بگیرد.

 

به نفرات اول، دوم، وم مشترک و پنجم مشترک در ۶ وزن المپیکی، سهمیه المپیک اختصاص پیدا می‌کند و نفراتی که نتوانند صاحب سهمیه شوند باید در رویدادهای گزینشی المپیک برای رسیدن به سهمیه تلاش کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------